/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
PC Navigation problem
Fra : Good
Vist : 363 gange
400 point
Dato : 28-07-05 21:27

Hej jeg har et problem når jag køre mit navprogram så går pilen til musen amok jeg har windows xp kan nogen løse det problem har hørt at microsoft har en patch men jeg kan ikke finde den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 23:23

Hvis det kun er i det program er det næppe microsoft der har en patch men den der har lavet programmet...

Kommentar
Fra : Good

Dato : 29-07-05 09:46

har læst på nettet at det er et xp problem men kan ikke finde pachen som skal løse det problemet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 10:56

Hvilket navigationsprogram bruger du da?

Kommentar
Fra : hhmcsv

Dato : 01-08-05 23:26

Jeg har haft et lignende problem med Det Levende Søkort, at når PC-en var forbundet med GPS (Garmin 128) så troede PC'en at signalerne fra GPS'en var fra en mus, og som følge heraf så farede cursoren rundt på skærmen hver gang der kom en positionsopdatering fra GPS'en.
Jeg kan ikke helt huske hvad jeg gjorde for at løse problemet, men såvidt den slørede hukommelse var det noget med at vente med at forbinde GPS'en til PC'ens indgangsport til PC'ens styreprogram (windows) er startet færdig. Så kan det være at næste gang PC'en startes så gør den det ikke længere, selv om GPS'en er tilkoblet.

Kommentar
Fra : Good

Dato : 02-08-05 00:43

tak hhmcsv det er en måde at gøre det på men jeg behøver en patch som løser problemet for godt

M.V.H