/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
bordtennis bord
Fra : 5792002120
Vist : 1057 gange
60 point
Dato : 28-07-05 17:26

jeg er 10 år gammel skal købe et bordtennis bor(det må højst koste 2000kr.)
det skal værre et klap sammen et.
det skal nemlig stå i hvores garage sååååå.
men problemet er at jeg ikke hved hvor jeg skal købe sådan et monstrum.
P.S. det skal ku' købes på FYN

Accepteret svar
Fra : slim_djudju

Modtaget 70 point
Dato : 28-07-05 17:33

hey
hvis det skal kunne koebes paa fyn saa proev http://www.guloggratis.dk eller http://www.dba.dk og soeg paa fyn jeg har lige tjekket men der ingen ligenu men proev hverdag eller lav selv en gratis annonce der hvis du har lyst

haaber du finder hvad du soeger

hilsen en bordtennis elsker

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-07-05 17:33

Se her: De sender i hele Danmark og Levering/Fragt er inkluderet i prisen:
http://www.spil-aps.dk/spilaps/system/spilaps.asp?nav=salg&ind=info&vareid=671

Venlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : superseile

Dato : 29-07-05 13:39
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-08-05 10:37

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 60 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : 5792002120

Dato : 15-08-05 16:21

Tak for svaret
jeg fandt et på gul og gratis slim_djudju.