/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ISO stik til Mazda 323 '97
Fra : Hr.Nielsen
Vist : 394 gange
40 point
Dato : 27-07-05 22:16

Skal ud og købe en ny radio, og er faldet over Blaupunkt Acapulco. Den skal i en Mazda årgang '97, hvor der i dag sidder
en Sony. Stikket der sidder i bilen har plads til 16 ledninger, og er på midten delt af 2 huller, så ledningerne sidder 8 og 8.

Jeg er faldet over et multistik til Mazda, som koster 99 kr. Kan det bare joskes i mellem Blaupunkt og bilens ekstisterende
stik?

Kommentar
Fra : geu

Dato : 27-07-05 23:06

Ja det skulle det være...

Kommentar
Fra : Iceman77

Dato : 30-07-05 12:48

Du skal ikke regne med at det bare passer.
Har selv prøvet et stik fra Thansen og andre biludstyrsbutikker til min Galant, og de passede ikke, men du kan da være heldig, det er jo en ret alm. bil.
Hvis ikke det passer skal du have det org. eller du skal til at "klippe/ klistre" med ledningerne.

Mvh. Bo

Kommentar
Fra : geu

Dato : 30-07-05 13:43

Hvis det er et org.stik i bilen der ikke er pillet ved, og man køber et ISO stik til sin bilmodel og radiomodel passer det lige over.

Annuller spørgsmålet
Fra : Hr.Nielsen

Dato : 30-05-06 21:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål