/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
erfaringer med nokia 6680
Fra : simon100
Vist : 343 gange
200 point
Dato : 26-07-05 22:46

Hej

Overvejer evt køb af ny telefon. Og så faldt jeg over nokia 6680 som lyder som noget godt. Nogen som har gode/dårlige erfaringer med denne telefoner?

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 26-07-05 23:17

Jeg har kun hørt godt om den, og i alle de test jeg har set er den blevet rost til skyerne, det bliver helt sikkert min næste mobilos, når den begynder at falde lidt i pris.

Kommentar
Fra : simon100

Dato : 27-07-05 12:36

har f.eks. hørt rygter om at den skulle være langsom? (sammenlignet med f.eks. nokia 6230)

Kommentar
Fra : simon100

Dato : 27-07-05 12:39

har f.eks. hørt rygter om at den skulle være langsom? (sammenlignet med f.eks. nokia 6230)

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 27-07-05 14:03

Jeg har en 6680 og det er den bedste mobiltelefon jeg nogensinde har haft.
Du skriver den skulle være langsom i forhold til 6230, hvad mener du lige med det?

Kommentar
Fra : simon100

Dato : 27-07-05 14:11

der var bare en der nævnte at den var langsom i menuerne. Har du den med abonnement til 3? det er kun dem der giver stort tilskud for øjeblikket til denne mobiltelefon og har kun hørt dårligt om dem

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 27-07-05 18:11

Hej Simon
Nej jeg har købt den uden abonnement.
Jeg synes nu ikke, den er langsom i menuerne.Tværtimod.
Nu ved jeg ikke i forhold til 6230 men jeg havde en 6610i før, og den er hurtigere i menuen end den, så det med den skulle være langsommere i menuen tror jeg ikke.
Så vil du ikke ha den med 3 abonnement, så er den halv dyr, men er helt klar den fedeste mobil, jeg nogen sinde har haft.
Kameraet tar feks. nogle fremragende billeder.

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 28-07-05 23:50

Hej Simon
Er du tilfreds med mit svar, ellers er du velkommen til at spørge igen.

Kommentar
Fra : simon100

Dato : 29-07-05 08:23

hey fooler

Så ved du ikke lige noget om 3's abonnement - om der er mange problemer?

Hælder nok mest til en 3230 - skulle kunne næsten det samme. Ved du om de er nogenlunde lige hurtige?

Simon