/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gps på motorola e1000
Fra : janinna
Vist : 796 gange
100 point
Dato : 25-07-05 17:46

kan man bruge gps på motorola e1000, med alm abonnement? og hvis ja ,hvad skal man så mere bruge for at kunne se de nordiske landeveje?

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 110 point
Dato : 25-07-05 17:50

du kan godt få gps i den. det er sådan set bare et program.

Se her: http://klingtech.dk/produkter/wayfinder-gps-navigation-til-mobiltelefon.php

Håber jeg kunne hjælpe

JacobS,

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 17:52

du skal dog betale et gebyr - er ikke sikker på hvor meget. men det kan du forhører dig om hos din udbyder

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-07-05 21:31

Øh.... - gebyr ??? Hvorfor det?

GPS til mobil består af modtager og program. Bedst virker det med bluetooth. Modtageren kan være i din lomme eller ligge i din bil, og der er ingen gebyr på almindelig GPS (du kan godt vælge at købe noget ekstra - f.eks. tom tom plus, hvor der er gebyr - f.eks supperet med lokale vejrudsigter eller omfartsveje ved vejarbejde (duer dog endnu ikke i DK)) - men det koster ikke gebyr at bruge GPS - ikke engang lokaltakst

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-07-05 14:21

der er gebyr! for gps er i mobilen og den funktion skal aktiveres først og det koster et årligt geby. det koster under 1000
kroner om året. Kort over andre lande koster ca. 800 Kr. Krav: En af de nævnte GPRS telefoner, samt GPRS abonnement.

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 02-08-05 13:36

hvad er så forskel på e1000 og a920/925, da sådan jeg forstår det skal der ikke bruges en modtager til a920/925, men kun program?

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 10-08-05 17:03

Tak for svaret JacobS..