/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bil antenne
Fra : sunspirits
Vist : 1372 gange
50 point
Dato : 24-07-05 10:43

Her er der sikkert et par mænd der vil få sig et billigt grin. Men jeg stiller spørgsmålet alligevel. Min bilantenne er knækket må man godt selv skifte det??? eller skal det være en autoriseret der gør det

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-05 10:57

Hej Sunspirits

Ja det må du godt Jeg har lige skiftet min, til en smartere model....dog gjorde jeg det ikke selv, men fik nogen jeg kender til det

// Toupie

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-07-05 10:57

Det må du gerne gøre selv.
Hvis du kan.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-07-05 10:58

Det er nogen gange svært at få trukket kablet hel ind til radioen.. Men man må gerne.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-05 11:00

Nemlig Benjamin, også derfor jeg valgte ikke at rode med det selv.

Kommentar
Fra : sunspirits

Dato : 24-07-05 11:21

Tak for det hurtige svar :)

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 24-07-05 11:32

sunspirits- husk at lukke spørgsmålet

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 24-07-05 12:26

I nogen tilfælde er det bare den øverste del der skrues af, og erstattes.
Ellers har de udemærkede antenner til 100kr i thansen og harald Nyborg, dog skal du sikre dig de kan bruges hvis antennen skal sidde på en skrå flade.
Somregel er der en samling i bagagerummet, så det er slet ikke nødvendig at splitte hele bilen selv.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : sunspirits

Dato : 24-07-05 13:34

Tak for svaret pallebhansen.