/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
r1 med danske Undertekster ?
Fra : tobi3
Vist : 744 gange
200 point
Dato : 23-07-05 16:11

hej jeg har fånet en fed r1 film men den har jo ikke danske Undertekster og den er ikke kommet her hjemme enu så mit sprsmål er om man kan læge dk Undertekster ned på dvd eventuelt læge dvden ind på computeren og så læge dansk under teks på den jeg køber jo filmen oginalt håber i akn hjælpe mig
Mvh
tobi3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 16:19

Hvis ikke den er kommet her endnu er der vel heller ikke lavet undertekster til den endnu.
Når først den kommer med undertekster er der sådan set ikke noget i vejen for at lægge undertekster på din - medmindre den er kopibeskyttet.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 23-07-05 22:04

Du kan prøve her evt http://extratitles.to/

for at kunne bruge disse hentede tekster, er du dog nødt til at hente en bs player også : )

Accepteret svar
Fra : plb

Modtaget 200 point
Dato : 07-08-05 11:53

Trine08, ved ikke om det bar er mig der har misforstået spørgsmålet, men på mig virker det som om tobi3 gerne ville lægge permente tekster på sin film og så brænde den ud igen? prøv evt: http://www.dvdrip.dk/ der er meget med dvd og undertekster, du kan også prøve at spørger i fora'et der ved de en del om film!

Godkendelse af svar
Fra : tobi3

Dato : 07-08-05 12:47

Tak for svaret plb.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-08-05 15:07

Glad for jeg kunne hjælpe dig