/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
gamle smølfeplader
Fra : Breunski
Vist : 1309 gange
220 point
Dato : 23-07-05 14:36

Jeg har ledt mange steder på nettet, men det har ikke været muligt for mig at opspore de gamle plader med Johnny Reimar og smølferne.

Jeg har selv Johnny Reimar i Smølfeland, og mine unger er helt tossede med den. Derfor har jeg lovet dem at jeg vil prøve at få fat i de andre. Jeg havde selv 2 på bånd, men de er desværre gået tíl grunde. Det var smølfeparty og smølfiade. Vi har også mange af de nye, der hedder smølfehits, men de fænger dem ikke på samme måde.

Er der nogen der ved hvor og hvordan jeg kan få fat på det jeg søger?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-07-05 14:50
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-07-05 15:05

http://bibliotek.dk/musik.php findes der 10 poster under Johnny Reimar og Smølferne, alle ganske vist ikke plader, for der er også bånd.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-07-05 15:05

Hej Du.

Jeg har smølfehits 1 og 2, du må da meget gerne købe dem ved mig

Du kan kontakte mig på erderpost@kvalme.dk

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 230 point
Dato : 23-07-05 15:23

Der er også en mulighed for at indrykke en annonce på papkassen.dk - det er uden omkostninger.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-07-05 14:20

Hej igen.

Jeg vil bare lige høre, om du ville være interesseret i cd'erne eller hvordan ?

Du har slet ikke svaret noget, efter du lagde spørgsmålet her. Du kan stadig kontakte mig, på ovenstående mail.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 25-07-05 21:12

Undskyld pipzi. Jeg er ved at undersøge de forskellige råd, der er kommet. Håber på flere. Det kunne jo være at nogen havde nogle gamle plader liggende.

Tak for tilbuddet, men det er de nye smølfehits du har, og dem har vi også selv, men de fænger ikke ungerne på samme måde, som de go'e gamle med Johnny Reimar

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 04-08-05 22:18

Tak for svaret Balcanard. Jeg har fået fingrene i 3 smølfeplader på denne måde, og desuden fik jeg en god kontakt til én som kan hjælpe mig med andre gamle plader. Så det var en rigtig godt tip.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-08-05 22:45

Velbekomme - glædeligt at høre, når noget lykkes !