/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mixer program
Fra : wulffe83
Vist : 275 gange
50 point
Dato : 22-07-05 22:35

Heyza der!! Jeg har hørt at man kan få et program hvor der er en mixer-pult og hvor du kan mixe dit ejet musik..

Hvad hedder det ??? Og hvor kan det downloades??

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 22-07-05 23:51

PCDJ: Det bedste program (efter min mening) til hjemmebrug, da du kan styre ALLE FCN ved et tryk på een knap på dit tatatur. Der er 3 forskellige versioner (Grey, Blue & Red). Den største forskel er, at den Grå kun har 2 CUE-punkter (eller 1 loop), den Blå har 10 (eller 5 loop) & den Røde har 20 (eller 10 loop). Disse gemmes naturlivis på PC'en sammen med musikken, og kan bruges STRAKS efter et nummer er loaded i venster eller højre side.
Tjek den selv ud på deres hjemmeside.www.pcdj.com

Kommentar
Fra : Rene.AN

Dato : 31-07-05 23:57

wulffe83

Vil du selv producere musikken fra bunden, har jeg et par steder du kan besøge, da jeg selv er producer

Annuller spørgsmålet
Fra : wulffe83

Dato : 03-04-06 17:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål