/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch monza juvel
Fra : 127tage
Vist : 575 gange
40 point
Dato : 22-07-05 08:20

hej. jeg er blevet den lykklige ejer af en puch. kit problem er at den trækker rimeligt i starten men så kommer der et mellem område hvor den ikke trækker og så når den kommer lidt op i omdrejninger tager fanden ved den og den trækker ret godt.. kan jeg ikke få et jævnt træk ? på den ????

der sidder en tun cyl og udstødning på. har både prøvet med std kaburator og en 20 mm dellorto og den gør det samme ved begge to...¨

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 40 point
Dato : 22-07-05 10:10

Størrer dyse.
Læg mærke til at en gearknallert skal slå over i 4-takt i de små gear når du prøver at køre den helt ud i omdr.
Altså den skal have så meget benzin at det kun er i højt gear den ikke 4-takter.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : fnug72

Dato : 22-07-05 10:18

det kan også være at du skal finde en anden udst. i stedet for den du har nu, hvis der er for lidt eller meget modstand, i den du har, bliver den "kvalt" i forskellige omdrejnings områder! men tjek først det som pallehansen skrv.
held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : 127tage

Dato : 25-07-05 19:39

Tak for svaret pallebhansen.