/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
spil opstarts problemer
Fra : Jedi_mind_tricks
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 21-07-05 15:19

hver gang jeg prøver at gå ind i NFSU 2 eller HL2 så starter den lige op med sort skærm også går den ud og vil sende en fejlraport.
jeg har downloaded de nyeste drivers og direkt x og det hele hvad skal jeg gøre ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-05 15:21

Spille noget andet

Nej - Hvad står der i den fejlrapport ?

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 21-07-05 15:26

jeg kan ikek forstå den det er bar eogle tal og sån men HL 2 har jeg spillet meget før?
og der går den ud af spillet og siger at der er noget galt med vidio opsætningen og den vil genstarte spillet også vil det køre men gør det ikke?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-07-05 16:04

Det lyder som om det er dit grafikkort der ikke rigtig vil. Hvilket et har du i

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 21-07-05 16:28

Geforce mx440 og jeg har jo været inde i HL2 før??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 16:53

har du foretaget nogen form for ændringer kan det jo ske et og andet går galt - evt at man ikke er opmærksom på det.....
har du forsøgt at systemgendanne til før problemet opstod ??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 16:53

har du foretaget nogen form for ændringer kan det jo ske et og andet går galt - evt at man ikke er opmærksom på det.....
har du forsøgt at systemgendanne til før problemet opstod ??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 16:53

ooooooooops - dbl sending

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-07-05 19:03

I nfsu 2 skal du gå ind i internationale sproglige indstillinger og vælge engelsk" austrarlien" så skulle det virke,men hl2 ved jeg ikke om det virker

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 22-07-05 09:39

hvordan kommer jeg der ind?? i Nfsu 2?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-05 09:45

Jedi_mind_tricks - det er da det du siger du plejer at gå ind i og så pludselig har problemer med

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 22-07-05 09:50

jeg kan ikke komme ind i Nfsu 2 er det ikke der du mener jeg skal rette det ? ellers hvor :)?

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 22-07-05 10:00

har gjordt det nu men der kommer stadig en fejl raport frem?? de starter lige spillet op med den trditonelle sorte skærm også går den ud..??

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 22-07-05 10:00

har gjordt det nu men der kommer stadig en fejl raport frem?? de starter lige spillet op med den trditonelle sorte skærm også går den ud..??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-05 10:03

hvad siger den fejlrapport ???????????

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 22-07-05 10:10

Fejlsignatur

AppName: speed2.exe    AppVer: 0.0.0.0    ModName: speed2.exe
ModVer: 0.0.0.0    Offset: 001d2780

fejlraporten indeholder følgende filer
C:\DOCUME~1\JESSTH~1\LOKALE~1\Temp\WERE.tmp.dir00\appcompat.txt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-05 10:18
Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 22-07-05 10:39

jeg har læst på nettet og der er en der siger at det er en fil der styres af nvidia og man skal opdatere sine drivers ? det har jeg jo også gjordt??

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-07-05 14:49

Du skal gå ind start og kontrolpanel og internationale sproglige indstillinger og vælge engelsk" austrarlien"så skule nfsu 2 virke"jeg regende med at du viste at det var windows du skulle gå ind i"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-05 15:33

prøv nu som jangchr siger - det lyder ganske fornuftigt