/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
pro-ana
Fra : Sab_bj
Vist : 1754 gange
50 point
Dato : 21-07-05 00:29

Findes der egentlig nogle danske pro-ana sider? Eller pro-ana mødesteder?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 21-07-05 04:33

Det håber jeg da ikke.. Du skriver I din profil du er en fornuftig tøs på 18.. hvordan kan du forene det med det spøgsmål ??

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 21-07-05 04:39

http://www.kandu.dk/dk/spg/37711

Her er det sidste spøgsmål du skrev om det.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 09:32

Hej, glem alt om slankekure.
De er ikke det værd, de giver sig ud for.

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 21-07-05 17:23

Jeg er bare nysgerrig omkring dette enme, andet er det ikke... Man kan godt være fornuftig, samtidig med man synes emnet er spændende, desuden skal jeg også bruge siderne til hjælp, da jeg er igang med en uddannelse som social og sundhedshjælper, og så har vi et selvvalgt projekt, og der har jeg valgt spiseforstyrrelser.
Derfor vil jeg gerne i kontakt med nogen som er tilhængere af pro-ana/mia - siderne. :)

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 21:23

SÅ spørge MIG::::::::::::::
Tættere kommer du s,, næsten ikke.
Du får da ikke ret meget at vide om, ? med mindre du ikke spørger de rette mennesker.
Slankekur`s midler, hvad hjælper det, hvis ikke du kender baggrunden, til at der noget der hedder Bullami/Anorexi.
Ellers findes der mange skrifter på netlægen ? eller er det lægens bord???????
Lær af andre, ikke dem der laver slankekurer, de tjener kun penge på andres elendighed........

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 23-07-05 21:22

Til SMXX...

Du er altså tilhænger af siderne, eller har du selv en spiseforstyrrelse?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 24-07-05 00:35

JA, gennem 40 år,,,,,,, er det lang tid nok, eller må jeg leve i fred, uden, at få stukket en mad i KÆFTEN.
Bare så jeg ikke skal høre mere på, at jeg ikke gider spise op, mere, enten lærer du at leve med skidtet, eller, går til læge, der siger ,FEDT, ikke flere slankekure til dig, NY LÆGE, der siger, jeg lider af massive vitaminmangler/og diverse mave/nyre/lever problemer, og andet, nervespasmer kam nævnes...............
Jeg vejer 100 kg, og har det godt med det,,,,,,,,men det har min LÆGE sgu ikke, OK sagde jeg til ham, og så holdt jeg op med at spise, et ½ år, fra Nytår 2005/ med det resultat, at jeg nu har blødende mavesår, og andre forstyrrelser, i maven, for slet ikke at sige, at det går faktisk mere ud over mine/dine hjerneceller, men vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte mig, privat, da jeg ikke vil hænge personer, myndigheder offentlig UD.........
men bare være glad for, at jeg har energi til disse ord.........så ordet er dit.
www.steenmartinsen.dk

Kommentar
Fra : my_ana

Dato : 14-12-05 14:25

her er en dansk pro-ana

my-ana.webbyen.dk

Kommentar
Fra : SbMus

Dato : 21-12-05 22:15

Jeg er også meget interesseret i nogle danske pro-ana sider? Eller pro-ana mødesteder?

Jeg kender kun disse to:

http://my-ana.webbyen.dk/
http://loveyoutothebones.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 26-08-06 18:59

Heej
Ja sjovt du skriver det...... for jeg har været inde på ved ikke hvor mange sider og har ledt igennem fordi jeg har set måde tyskland, england, svarige, norge og ja så nogle lande hvor jeg ikke lige kan sige hvor de er fra.... men de har en Pro-Ana forum... hvor de kan snakke med hinanden..
måde dem som vil vide om det.. dem som ikke har ana og dem som har....
og jeg har sådan set siddet her nu i 6 timer for det ikke skal være løgn...
og det har ikke løkkes mig at finde noget hvor det præsist handler om ana eller mia...