/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Digitarian
Fra : 1980
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 20-07-05 19:11

Er der nogen, der benytter Digitarian for tiden? Jeg ville høre, om de er begyndt at sende film, når de modtager gamle eller om det stadig tager 1-2 dage ekstra?

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 01-08-05 21:24

Jeg bruger Digitarian lidt endnu...
Hvis du har nok film på din ønskeliste, så sender de samme dag, og du får dem derfor dagen efter!
Hvis du vil melde dig til, så kan du leje 4 film gratis ved brug af følgende gavekode: 36261
- og så kan du jo bedømme, om Digitarian lever op til dine krav?!

Jeg er dog mere til NolimitsTV.dk, som er billigere og har ca. det samme udvalg. De sender også filmene samme dag, og her kan du få 10 dages gratis medlemsskab ved at bruge denne kode: 2141
Håber det var svar nok?!

Kommentar
Fra : 1980

Dato : 05-08-05 16:08

Du kan godt glemme det med koderne, jeg har været tilmeldt begge.

Men grunden til, at jeg spørger er netop fordi jeg nu bruger NolimitsTV, og de er helt ufatteligt langsomme. Der går op til 4 postdage, inden jeg modtager mine film, så jeg føler jo nærmest jeg bliver holdt for nar.

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 05-08-05 18:17

Jeg bruger også begge dele for tiden... Jeg synes ikke, de er langsomme - og så er der større chance for at få de nyeste film (andre siger dog, at det er modsat, så måske er det noget med at være heldig?!)
Jeg modtager som regel filmene dagen efter de er blevet sendt afsted, og dette gælder begge steder! Der har dog været eksempler begge steder, hvor filmene ikke er kommet dagen efter - men det er nok noget med, at det bliver fejlsendt gennem Post Danmark!

Kommentar
Fra : 1980

Dato : 05-08-05 18:27

c_lasse: Jeg ved ikke, hvor længe du har været medlem, men du er nok i prøveperioden, for da går det fint. Post Danmark leverer deres breve til tiden 98% af tilfældene. Men hos NolimitsTV sker det hele tiden, så man kan ikke skyde skylden på posten. Jeg sendte mine seneste film tilbage onsdag, inden postkassen var tømt, men i dag (fredag) har de stadig ikke sendt mig nye film! Så der er slet ikke til at vide, hvornår der kommer nye frem. Og det er slet ikke første gang. Jeg kan kun anbefale alle folk at holde sig LANGT væk, hvis ikke man vil smide penge væk.

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 05-08-05 18:35

Jeg er langt ovre prøveperioden... Begge steder! Og jeg har kun få gange haft de problemer! Jeg har snakket med mange andre, som også er tilfredse, og de får også leveret deres film til tiden! Jeg har dog også hørt om tilfælde, hvor enten Digitarian eller Nolimits ikke har leveret til tiden! Jeg arbejder i Post Danmark som omdeler, og det sker ofte, at der kommer en hel kasse post til det forkerte posthus... Men du er nok en af de uheldige, desværre!
Håber det går bedre fremover...

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 05-08-05 18:35

Jeg er langt ovre prøveperioden... Begge steder! Og jeg har kun få gange haft de problemer! Jeg har snakket med mange andre, som også er tilfredse, og de får også leveret deres film til tiden! Jeg har dog også hørt om tilfælde, hvor enten Digitarian eller Nolimits ikke har leveret til tiden! Jeg arbejder i Post Danmark som omdeler, og det sker ofte, at der kommer en hel kasse post til det forkerte posthus... Men du er nok en af de uheldige, desværre!
Håber det går bedre fremover...

Kommentar
Fra : 1980

Dato : 05-08-05 19:37

Man skulle tro, at du arbejder for dem, for de siger det samme. Men du vil jo også have folk til at tilmelde sig med dine koder, så du kan få tilføjet flere dage på dit abonnement. Nej, det sker igen og igen hos NolimitsTV, og jeg får ellers altid min øvrige post til tiden Og jeg har hørt de samme klager rundt omkring på nettet, for de gør det selvfølgelig for, at de kan spare porto. Så dem er jeg godt nok færdig med, når mit abonnement udløber.