/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til refi...
Fra : arne.jakobsen
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 19-07-05 22:52

Så vidt jeg kan regne ud, har du indtil nu konverteret ialt 500 ledige point til 320 Superpoint alene på dette musikspørgsmål. Jeg svarede faktisk som den første korrekt på spørgsmålet der satte det hele igang, DU fik poængerne.
De 210 fra mig. Kender du ikke til taknemmelighed dit skarn?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 19-07-05 22:56

Jeg vil da godt vis min taknemmelighed for de to numre jeg har hentet.
*****

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 23:03

Du svarede kun på hvad nummeret hed og ikke hvem det var med........

Desuden kan jeg jo ikke bestemme hvem spørgeren giver point til.

Men se lige HVAD du har kostet mig - kom ikke og sige vi ikke hjælper

Har jeg nu tjent 50 børge

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-07-05 23:15

Hold da helt k......... Arne. Er hele dit liv Kandu og poænger? Tja ........... hver sine interesser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 23:17

Vel har du ej. For der blev nemlig ikke spurgt om hvem nummeret var med, KUN om vi kendte det. Så et JA havde jo strengt taget været svar nok. Men da JEG havde fortalt nummerets titel, kunne DU jo brillere med den originale kunstner.
Du får får kun de 50(+10) hvis du udviser lidt PLI. (Slå det op hvis ordet er dig ukendt)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 23:18

grethes -> Jeg synes det er sjovt. Hvad fanden er DU her for? Den bem. kan da ikke bruges til noget.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 23:18

I er altså skrupskøre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 23:20

mirit -> Takker og bukker.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-07-05 23:23

Arne må IKKE tirres! - han får sq tynd mave af det! *L*

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-07-05 23:23

Nå ............ undskyld da så.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-07-05 23:23

Miritdk, nogle af os lever af det

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-07-05 23:24

Det skal jeg da lige huske på en anden gang.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 23:24

hov - slog du hovedet arne ????? Synes du ser lidt - hmmm - øhh - ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 23:25

Hvor finder jeg en ordbog

"arne" da havde han/hun allerede spurgt om kunstneren og du henviste til et bibliotek.......

DU har altid fået PLI fra mig - såååhhhh - rolig i det jyske

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 23:26

Toupie - og nogen med det - og andre af det - osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 23:27

ooooooooops - andre af det skulle være i det

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-07-05 23:28

Miritdk, jeg tror jeg gør begge [hør]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 23:31

fint toupie - så er alt som det skal være

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 23:33

ps - var tre muligheder for meget ( af det - med det og i det) ?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 23:33

Ja.

arne.jakobsen nu er jeg her igen.

I det oprindelige spørgsmål blev der spurgt efter hvem kunstneren var.

At du ikke kan downloade "Only You" kan refi da ikke gøre for.

Hvornår lærer du, at det ikke er point det kommer an på, men det rigtige svar?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 23:34

grethes -> Uanset hvor meget Creamy påstår det, kender hun absolut INTET til mine mavefunktioner.
Men når du siger
Citat
Hold da helt k......... Arne. Er hele dit liv Kandu og poænger? Tja ........... hver sine interesser.

har JEG vel lov at spørge dig, hvor din interesse i dette spørgsmål ligger. og KAN du ikke se det morsomme? Hvad GØR du så her.

At Creamy (Læs Screamy) er her, er som sædvanligt KUN for at overpisse min person. BVADR. Creamy

Creamy HAR ikke et liv UDEN Kandu og nogle Kandu'er som hun med rimeligt korte mellemrum kan overbeskide og gøre til latter.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-07-05 23:34

MIritdk ......nej det går nok, jeg gør nok også alle 3 alt efter hvem der udtaler sig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 23:36

ans -> Nej det blev der først spurgt om EFTER at det oprindelige spørgsmål VAR blevet besvaret af mig. Altså et tillægsspørgsmål. SÅ LÆS DOG og FORSTÅ spørgsmålene.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-07-05 23:38

Jeg hopper lige ud af denne tråd (fravælger "i det")

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 23:38

refi - NIX. Spørgsmålet om kunstneren kommer som et tillægsspørgsmål EFTER at det oprindelige spørgsmål ER besvaret.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 23:39

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 23:42

arne.jakobsen

Jeg vil godt gi' dig de skide 60 point, hvis du så vil holde din kæft om point.
Du er syg i hovedet med de point. Men hvis der kan blive lidt fred, og du kan få det godt igen, så får du 60 point af mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 23:42

Du må klage til spørgeren - jeg er uden indflydelse på det skete - jeg har blot deltaget og svaret på det der blev spurgt om.
Dette medførte at der nu er brugt 4-5 timer på at du kunne downloade den pågældende mp3-er.

Håber i det mindste at du HAR fået den..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 23:44

refi

Du glemte et f før englen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-07-05 23:52

Se selv Arne. Du er jo helt grøn i ansigtet, hvilket for mig indikerer - at du foruden kvalme og muligvis opkast - også har fået tynd mave

No offence, men jeg har sq ofte spekuleret på, om du hader eller elsker, når du får følelsen af, at HELE VERDEN er imod dig?! ..

Hvis du hader det, så sats dog på at nogle af de mindre lande er neutrale*L*

I øvrigt bør du bekymre dig mere over, hvad din samvittighed hvisker, end hvad andre mennesker råber til dig..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-07-05 23:53

Ja Arne du burde faktisk takke Refi for hjælpen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 23:54

arne.jakobsen

Så har jeg oprettet en "tråd" til dig.

Hvis du venter en time, så får du de 60 point, som du gik glip af i denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/70910

De 60 point kan du hente her

http://www.kandu.dk/dk/spg/70932

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-07-05 23:56

Hoppede lige "i det" igen

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-07-05 23:58

Der har da ellers færet fredeligt i et døgns tid ............ hvorfor mon? Men skal da lige love for tonen er genskabt .......... hvorfor mon?
Men nu er spørgsmålet jo lukket .......... så fred være med .............. !!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-05 00:04

Og så er Refi jo i grunden undskyldt for det "ufortjente svar". For selv om du proklamerer, at du svarede først - så....

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 23-05-05 00:58

Hør nu for sidste gang her din ½-hjerne: Det er IKKE dig der bestemmer HVILKE kommentarer der er OK kommentarer, men spørgeren og KUN SPØRGEREN.

Vor Herre bevar mig vel

Pointmavepine! - hvordan føles det egentlig?!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-05 00:07

Jeg har ikke brug for at være undskyldt - det er da kun spørgeren der kan trykke på knappen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-05 00:15

Pointmavepine