/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
refi - Please Help
Fra : arne.jakobsen
Vist : 387 gange
200 point
Dato : 19-07-05 20:33

Jeg KAN ikke bare hente omtalte nummer. Hjælp mig og der er 200 point.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 20:40

Du får da 3 muligheder når du trykker på linket ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 20:44

NIX - Hvis jeg venstre-klikker, starter WMP med at afspille nummeret. Hvis jeg højre-klikker får jeg en længere liste MEN ingen GEM eller Gem som.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 20:47

Har du ingen firewall - det er sgu da livsfarligt den bare starter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 20:49

Selvom jeg højreklikker får jeg da muligheden for at downloade......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 20:50

Da ikke når det er en MP3-fil.

Jeg får mulighed for at gemme destinationen når jeg højre-klikker, men det er jo IKKE at hente en fil.

Og jo jeg HAR Firewall, endda op til flere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 20:52

Nu bruger jeg godt nok downloadaccelerator, men det burde være uden betydning.

Hvis jeg højreklikker har jeg da næsten nederst "download med downloadaccelerator."

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:03

Jamen JEG bruger IKKE DownloadAcc. Så det er måske alligevel af nogen betydning. Hvad er DownloadAcc.? Og hvad koster det? Hvad KAN det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-05 21:04

Destinationen er da det sted den skal hen - altså på din HD.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:09

Eyvind -> NIX. Det er Webstedet hvor den kan hentes.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:10

Eyvind - Rent sprogligt har du ret, men det er heller ikke danskere der har oversat Windows til Dansk. Og det ved du sikkert godt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 21:11

Ja den hedder nok bare noget andet når du henter den på anden vis.

Men ellers er downloadacc. gratis og kan hentes her

http://www.snapfiles.com/reviews/Download_Accelerator_Manager_Free_Edition/damfree.html

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 21:13

arne.jakobsen

Jeg har ikke forstand på at downloade det har jeg det godt med, så kommer jeg ikke til at lave noget ulovligt.

Måske er der noget du kan bruge fra denne side

http://mp3download.01-mp3search.com/top53-Only-You.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 21:15

Eyvind - prøv lige om du kan
Jeg har som sagt ingen problemer
http://www.celebritydirect.org/platters/listen.htm

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:15

refi -> Før jeg evt. henter den, vil jeg da gerne lige have at du svarer på mine spørgsmål?

Hvad er DownloadAcc.? Hvad KAN det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 21:16

"ans"

Der er skam intet ulovligt igang her - det er fuldt lovligt......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 19-07-05 21:24

Jamen tryk dog på linket - der står hvad det kan.

Men det kan holde styr på dine download - også hvis de bliver afbrudt - så genoptager den der hvor den var kommet til.
Den kan downloade flere filer på engang - den simulerer flere servere og henter derfor filerne hurtigere.

Bedst af alt - du ser og hører den aldrig - den kører automatisk - og skal kun åbnes hvis du vil stille i diverse muligheder (hvilket nok er smart første gang).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:26

ans - Din mening om at download er et begreb der fører til ulovligheder, er mig lige så inderligt ligegyldig som den er forkert. Ligesom i den tråd der fulgte før denne og hvor denne snak startede, har du intet at gøre. Dine kommentarer var i den, lige så dumme som din kommentar i denne (Og de kom EFTER spørgsmålet VAR lukket). Så ans. Undlad at kommentere mine tråde. Jeg gider ikke høre/læse dine kommentarer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:28

refi - OK det lyder godt. Jeg tror jeg prøver den.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:31

Tak for svaret refi. Vi må jo så håbe at DLAcc. gør The Trick.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 21:35

Selv tak

Ellers må du jo komme igen....

Jeg forstår stadig ikke det ikke kan lade sig gøre uden....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-05 21:45

Eyvind - prøv lige om du kan
Jeg har som sagt ingen problemer
http://www.celebritydirect.org/platters/listen.htm
Der står jo at man skal lytte, og det kan jeg godt. (only you)
Jeg hørte også lige midi udgaven som mindede mig om noget krobal.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:46

ans -> Efter at have kaldt dit link, må jeg så indrømme at det KUNNE bruges, og tak for det. Men den måde DU plejer at behandle mig på, har efterhånden gjort mig stærkt allergisk overfor dig. Men ret skal være ret. DENNE gang havde du noget brugbart. Bliv ved på den måde, så vil jeg også læse dine kommentarer i fremtiden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-05 21:52

Ans - din kommentar er blevet læst.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 21:52

Eyvind - se lige ny tråd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 21:53

Eyvind -> Nøjagtigt som mig selv. Man kan LYTTE, men kan DU få lov at Downloade et nummer? Jeg kan IKKE. Og det er DET refi påstår at man kan. ?????

MÅSKE hvis man bruger DownloadAccelerator? Som refi gør?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 21:57

arne.jakobsen

Så luk øjnene.

Desuden skrev jeg ikke at det var ulovligt ar downloade. Det var bare noget jeg undlod at gøre, for at være på den sikre side.

Hvad jeg skriver i andre tråde kan være dig ligegyldigt.

Desuden er det jo ikke for at opnå point, at jeg kommer med en kommentar, når spørgsmålet er lukket.

Jeg har stadig Only You på en CD og så er den med The Platters

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 21:59

Originalen på en CD fra 50erne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 22:00

Tak Eyvind

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 22:02

ans ->
Citat
Hvad jeg skriver i andre tråde kan være dig ligegyldigt.

Husk at det også gælder DIG. Men den af os 2 der oftest kommer ind og kommenterer hinandens kommentarer ER dig.

SÅ. Lær at blande dig uden om. SQU-FANDME.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-05 22:05

jo Arne gem som destination så kommer den ned på din harddisk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-05 22:14

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Destinationen er da det sted den skal hen - altså på din HD.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-07-05 22:24

Helt ærligt AJ! Hvor svært kan det være?!?
Selv JEG, som DU jo ellers antager som særdeles dum - kan finde ud af det

Gem som destination - klask den ud på skrivebordet, eller hvor du ellers ønsker filen skal ligge - dobbeltklik på lortet - og Only You (skodsang) spiller lystigt..

Jeeeezz altså!! *L*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 22:26

arne.jakobsen

Du kan ikke lære mig noget.