/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Lysebrune pletter på halsen.
Fra : ice_boy
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 18-07-05 08:43

Hejsa.

Jeg har fået nogen lysebrune pletter på min hals og ved det ene skulderblad.
Eller det vil sige at jeg har haft det på halsen et stykke tid, men nu er der kommet et par mere og så også ved mit ene skulderblad.

Er der nogen der ved hvad det evt. kan være og er det farligt?

Hvis det har nogen betydning så er jeg en mand på 23 år.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-05 09:33

opsøg din læge og lad ham kigge på det

Hvis du tænker lidt over det kan det jo være det blot er noget fregneagtigt pga sol - men for en sikkerheds skyld så lad din læge fortælle dig det .

Accepteret svar
Fra : marian_oxholm

Modtaget 100 point
Dato : 18-07-05 12:24

Ja du skal lige lade lægen kigge på det.. og er det pigment farver og du er træt af dem,, og det ikke er en sygdom, men bare noget der bliver tydligere når der er sol, som mirit skriver er du velkommen til at skrive til mig. for så har jeg noget der udjævner farven ren natur produkt, med 90 dages tilfredshedsgaranti.det hedder epi blanc. og forhandles kun via direkte salg. mvh Marian

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 18-07-05 12:30

man kan også få noget der er kemisk som forhandles i feks.. en afrikansk frisør har jeg set.. her i vejle.. men under alle omstændigheder skal det jo lige checkes ved lægen.. med ro:) der er mange der har mange fregner og farver i huden... alle mulige steder og så ligner det jo sommetider som om de ikke har vasket sig når der kommer sol.. men noget kan der jo altid gøres, hvis man vil:) hav en dejlig sommer
Marian

Kommentar
Fra : ice_boy

Dato : 19-07-05 12:17

Ved ikke om det med solen kan gøre det.

Har haft en på halsen i godt et halvt år, men tænkte bare ikke mere over det.

Nu er de så bare begyndt at komme andre steder på kroppen.

Jeg vil se om jeg kan få en tid hos min læge i morgen, hvis jeg altså kan få fri fra arbejde.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 14:07

godt !!!!!!!!!!!!!
bedre at sikre sig i stedet for at være bekymret

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 19-07-05 20:33

Enig

Godkendelse af svar
Fra : ice_boy

Dato : 20-07-05 15:20

Tak for svaret marian_oxholm.

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 20-07-05 18:59

Velbekomme .. håber det var helt ok. du er velkommen til at skrive til mig på mail eller ringe hvis du vil vide mere ang. epi blanc til prikkerne