/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Containerflytninger
Fra : Feodora
Vist : 413 gange
75 point
Dato : 16-07-05 22:34

Er der nogen der har erfaringer med containerflytninger? Jeg skal flytte fra København til Århus. Er der nogen der har en idé om prisniveauet på en såkaldt flyt-selv flytning? (jeg har ikke særligt meget bohave).

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 37 point
Dato : 16-07-05 23:04

Hejsa
Hvorfor ikke bare ringe rundt og få 3 tilbud ved flytte firmaer.... Der køre i hele landet... Hvis du ikke har ret meget kan det ikke betale sig at fylde en container f.eks 20 % plus at hvis du ikek fylder den helt er der stor risiko for at dine ting bliver væltet rundt og ødelagt....
De andre har også forsikringen iorden... Pakker du selv er det helt dit eget ansvar...
mvvh Benjamin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 09:18

Hvorfor dog ikke bare leje en stor kassevogn hvis du alligevel vil flytte tingene selv - det er da det billigste.

Godkendelse af svar
Fra : Feodora

Dato : 01-01-06 18:28

Tak for svaret Benjamin.Hansen.