/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Honda Shadow vt500
Fra : LASWILD
Vist : 1074 gange
100 point
Dato : 15-07-05 12:23

Jeg er ude efter at købe en Shadow vt 500, er der nogen der har nogle gode links på forhandlere/sælgere i Dk, eller i Tyskland? Samtidig vil jeg gerne vide lidt om import af mc fra Tyskland!!

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 15-07-05 12:59
Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 14:03

http://www.hi-speed.dk/Guide_Import/Import.html

Her kan du læse om fremgangsmåden ved køb af køretøj i tyskland.

Det er ikke så ofte det kan betale sig at importere med de afgifter der skal lægges for at få danske plader på.

Men f.eks, i den blå avis, der er næsten altid annoncer for firmaer der har specialiseret sig i at hente MCer til DK.
De er ikke billigere, men ofte har de ikke kørt så meget.

mvh dova

Kommentar
Fra : kennethskou

Dato : 15-07-05 14:42

Hej Laswild, du kan evt. ringe til dette nr. Han specialiserer sig i import af især den type maskiner du efterspørger.
30625407. Og han sælger en del af dem.

Godkendelse af svar
Fra : LASWILD

Dato : 18-07-05 17:16

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-07-05 19:33

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe