/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Klumme
Fra : ans
Vist : 405 gange
1 point
Dato : 14-07-05 21:47

Jeg er med på "sidelinien" i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/70599

men da jeg kun har denne ene profil deltager jeg ikke.

Men interessant at se de "superbrugere" der er kommet med en kommentar

Helt sikkert, de gør det ikke for at få point.

Hvis jeg nu skulle få lyst til at skrive en kommentat i ovennævnte tråd, så vil jeg skrive den her.

Vil du så levere den videre for mig

Så vil jeg belønne dig med dette ene point, som jeg har sat på højkant.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 14-07-05 21:59

Piveskid

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-05 22:09

Jeg kan da godt give den videre ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-05 22:10

Kun en "almindelig bruger"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-05 22:16

Bare giv Klummen points alligevel han er sg så pointfokuseret. Han omtaler dem ihvertilfald tit!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-05 22:17

Men ok! Med et point mere vil jeg ha nøjagtigtig 130130 points

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-05 22:21

tedd

Det ene point får du ikke af mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-05 22:22

næh men det er da et sjovt sammentræf!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-07-05 22:33

tedd

Det er måske mere legalt at gå op i point når det kun er et enkelt det drejer sig om, for at nå et sjovt rundt tal

Hykler

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-05 22:44

næh jeg er humorist Dova!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-05 22:44

Citat
hansen9 Dato : 14-07-05 21:59

Piveskid

Hvad mener du?

Du deltager selv i spørgsmålet om 1100 point.

Jeg deltager ikke i spørgsmålet, da jeg er superbruger.

Ønsker ikke på den måde at være den evt. "heldige" at modtage superpoint fra et spørgsmål, som ikke er et spørgsmål.

Men hansen9, du er ikke den eneste superbruger, der deltager i pointræset.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-05 22:51

Sjovt du siger det ans! For første gang i dag havde jeg lyst til at oprette en nummer 2 profil, fordi jeg vidste på forhånd hvad Klumme ville sige til mig! Han er jo så forudsigelig!
Eller osse bruger jeg omvendt bagvendtpsykologi for at få points i tråden

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 1 point
Dato : 15-07-05 01:31

Hej Ans. Sorry jeg først ser tråden nu. Selvfølgelig vil jeg videregive dine guldkorn.

Men vi skal være søde ved tedd, han har et meget følsomt sind, og har lige fået stilethæle i sin fod LOOOL.

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-05 06:59

Jeg er for høj til at bruge stilethæle. Næ har han fået noget, så er det ikke af mig
Jeg er den lille pige i flade sko*LOL* ...Nynner..la la la la la - la la la la

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 13:11

Ans - hvilken af mine profiler syntes du jeg skal bruge til at hente alle de point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-05 14:07

Eyvind - du behøver ikke bruge nogen af dem.

Dette ene point er til Krumme.

Nu da det andet spørgsmål er lukket, lukker jeg også her.

creamy, nu er du en god kanduer, der er kommet på top 50

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-05 14:09

Jeg mente Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-07-05 14:22

Krumme..... Pyt, det er min fætter

Ja Creamygirl er fuld fortjent en god Kanduer......

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 15-07-05 14:28

Tak for svaret Klumme.

Pænt af dig, du ville hjælpe. Hjælpen kom bare for sent. Da jeg i dag loggede på kandu var spørgsmålet lukket.

God weekend

Hilsen ans for her skinner solen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-07-05 14:46

Tak. Det var så lidt. (må man sige men rigeligt)

Tør øjnene Ans... Du gik ikke glip af en disse. Tedd tudede fordi han mente at Creamygirl havde jokket stilethæle gennem hans fødder.

Angiveligt fordi hun lige belærte tudetedd om, at 3773 ikke var en medløber, men derimod et mandfolk, som tedd kunne lære meget af.

Nåå jo.... tedd siger hele tiden (den har sat sig fast i rillen lool) at jeg kravler i fosterstilling Har prøvet, men jeg ligger ikke godt... LOOL

Så det gik rigtig godt på Kandu, og heldigvis blev tedd lidt glad igen, da han knust sivede over i Toupies weekend-tråd og fik Toupieduppi til at puste på sine skrammer mens der kom Disneyplaster på de små rifter

God weekend.....
Klumme men rigeligt)

Tør øjnene Ans... Du gik ikke glip af en disse. Tedd tudede fordi han mente at Creamygirl havde jokket stilethæle gennem hans fødder.

Angiveligt fordi hun lige belærte tudetedd om, at 3773 ikke var en medløber, men derimod et mandfolk, som tedd kunne lære meget af.

Nåå jo.... tedd siger hele tiden (den har sat sig fast i rillen lool) at jeg kravler i fosterstilling Har prøvet, men jeg ligger ikke godt... LOOL

Så det gik rigtig godt på Kandu, og tedd blev lidt glad igen da han knust sivede over i Toupies weekend-tråd og fik Toupieduppi til at puste på sine skrammer mens der kom Disneyplaster på de små rifter

God weekend.....
Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-07-05 14:48

Hold da kæft.... hvad skete der her

Jeg har ikke engang drukket, men det kan jeg jo ligeså godt gøre.... kan jeg se LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-05 14:53

Det gør ikke noget

Gentagelse fremmer jo forståelsen LOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 15:08

Har du nu tabt din sut igen, Klumme?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-05 18:13

Citat
creamy, nu er du en god kanduer, der er kommet på top 50

Ja - og stol trygt på, at jeg er stolt som ind i hel....

Tedd.
Jeg tror sq ikke, at Klumme har tabt sin sut. Har han tabt noget, så må det være respekten for din lejlighedsvise humor!

Den overskygges desværre af, at du lejlighedsvis forblændes af

Point point point point point point point point
pointjagere pointjagere pointjagere pointjagere pointjagere
toplister toplister toplister toplister toplister toplister point point point point point point point point
pointjagere pointjagere pointjagere pointjagere pointjagere
toplister toplister toplister toplister toplister toplister

Men vi har jo alle hver vores lille brist! - min er, at når jeg er stålsat i en sag, så er jeg totalt ligeglad med HVEM der er enig med mig...om så det er Saddam Hussein, Arne. Jakobsen, Klumme, Ans, 3773, Eyvind, emesen....eller Tedd *S*

Medløbere er skønne uanset hvem de er*LOL*

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 18:53

Tedd du er savnet her: http://www.kandu.dk/dk/spg/70663

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 19:01

[hør] - du må kalde mig medløber/tøsedreng/og andet grimt.
Men jeg vil ikke i bås med saddam og lignende.
Citat
Men vi har jo alle hver vores lille brist! - min er, at når jeg er stålsat i en sag, så er jeg totalt ligeglad med HVEM der er enig med mig...om så det er Saddam Hussein, Arne. Jakobsen, Klumme, Ans, 3773, Eyvind, emesen....eller Tedd *S*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-05 19:02

Eyvind

Jeg tror du skal bruge denne tråd nu, den er ikke lukket

http://www.kandu.dk/dk/spg/70651

der er tedd også

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-05 19:04

Citat
Men jeg vil ikke i bås med saddam og lignende.

Eyvind vil du have din egen lille bås?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 19:07

Nej Ans - jeg vil da godt i bås med andre.....................eks. Emesen ell. lign.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-05 20:39

Sjovt så forskellige vi er!!

Jeg vil sq hellere i bås med Saddam hussein - end visse andre.. lignende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-05 20:48

creamy mener du det Der er jo ikke adgang til kandu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 20:51

Tak lille pige med næsen der løber. Jeg går så ud fra at slippe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-05 21:13

Altså Ans! ved du ikke efterhånden, at jeg skriver hvad jeg mener?!
Yes, jeg mener det sq, så Eyvind er fremover disket fra mine båse og hvis du synes mine negle er sorte, skulle du se min humor!

Ærlig talt Eyvind. Min næse løber ikke - så nu kan du godt regne med, at jeg er rigtig meget tøse fornærmet ...på dig, din bondeknold

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 21:20

..................................YES..........................

Men jeg oversatte da ikke direkte.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-05 06:00

Det da godt Klumme har creamybabe til at samle sin sut op!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-05 07:15

Problemet her på Kandu er folk der kun ynder at lave sjov som du jo så smukt siger det, creamy! Måske skulle der oprettes en katagori her på Kandu der hedder Børnehave, vuggestue eller kravlegården, så kan man anbringe de kære små overkåde, overtrætte, opmærksomhedskrævende, larmende, uopdragne små børn som Klumme, creamy, AJ og andre der, og ansætte en professionel Nanny til at skifte ble, puste til uroen, trække i snoren til klovnen der spiller børnemelodier og samle sutter op!
Hvis I ikke kan tåle kritik så skal I lade være med at fremføre kritik overfor for andre! Man ligger som ens ble nu engang er blevet sat på! Hvis I ikke har respekt for hvad Kandu står for så find dog et andet forum! Længere er den jo ikke kære børn! Personligt er jeg træt af jeres søgen efter grænser!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 16:44

Været oppe hele natten Tedd?!.....igen