/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki katana AC skal kunne køre hutiger~
Fra : Djkruntz
Vist : 899 gange
200 point
Dato : 13-07-05 23:51

har lige købt en Suzuki katana AC fra 2003 (30 km/t) har gået 3800 km...Fint optræk med ny udstøning....
har tjekket om der var en skive i vario'en. det var der ikke....
Har sat en proma legal udstøning på og kører nu 55-60, mod de 45 den kørte før jeg skiftede udstødning og der var den død i optræk.....
ville så bare gerne have den til at køre hurtigere, har læst rundt omkring på nettet at der er mange der køre op mod 80-90 km/t når de har fjernet begrænsningerne på deres katana... (også AC modeller)
hvorfor kører min ikke hurtigere? hvad gør jeg for at få den til at køre hurtigere uden at sætte noget vildt tun på?
Skal på scooter ferie i næste uge så et par hurtige svar ville være lækkert..

Kommentar
Fra : kennethskou

Dato : 14-07-05 08:10

Du kan med fordel prøve at skifte hoveddysen i karburatoren. Køb et par stykker med forskellige str. og prøv dig frem. Jeg kender desværre ikke norm. str. på en katana.
Husk at finjustere luft/benzin blande skruen efter dyseskift da det jo også har indflydelse på effekten.
Hvis den går tilfredstillende kan du efter et par uger tjekke tændrøret og se om din blanding er for fed eller mager.

Annuller spørgsmålet
Fra : Djkruntz

Dato : 03-09-06 02:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål