/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tjen 200 point
Fra : coincident
Vist : 856 gange
100 point
Dato : 13-07-05 09:25

Den der leverer tekst og akkorder til sangene "Jeg elsker når ungerne leger" og "Drenge" Med Bamses venner
får 200 point

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 13-07-05 09:42
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-07-05 10:27

Jeg gi'r op - kan kun finde i en lille båd, muligvisvej, vimmersvej & sommerens sidste sang. Beklager, men håber at du får dine tekster og akk. mvh/Balcanard

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 11:03

På danske bibliotekers fælles hjemmeside www.bib.dk kan man, ud over at søge efter bøger, videoer, DVD'er o.s.v. også finde alt omhandlende Musik.
Vælg Musiksøg og præciser din søgning

Stjålet fra et AJ-tip

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 13-07-05 11:41

Ja det er fint nok 3773 men jeg finder ikke tekst og akkorder i denne søgning!
pointene gives til den der finder dem for mig!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 11:48

Nej det gør du ikke. Og Bamser ligger ikke og roder ude på nettet, undtaget med nogle få ældre tekster - det giver nemlig ingen penge. Har man derimod en node og tekstbog på biblioteket giver det faktisk skejser. Derfor er noder ret svære at finde.

Men hvis du gad have ulejligheden, kan du bare bestille bogen, og så smutte på biblioteket og hente den, når den kommer. Så er det bare i en kopimaskine - så skulle den være der!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 11:49

Nej det gør du ikke. Og Bamse ligger ikke og roder ude på nettet, undtaget med nogle få ældre tekster - det giver nemlig ingen penge. Har man derimod en node og tekstbog på biblioteket giver det faktisk skejser. Derfor er noder ret svære at finde.

Men hvis du gad have ulejligheden, kan du bare bestille bogen, og så smutte på biblioteket og hente den, når den kommer. Så er det bare i en kopimaskine - så skulle den være der!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 11:50

Iøvrigt forstår jeg ikke man ikke bare lytter numrene af! Bamse anvender ikke specielt kringlede akkorder.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 12:06

Du har fuldkommen ret - det lader sig ikke bare lige finde.....

Men du kan jo låne pladen på biblio, teksterne er oftest i coveret. Skriv af, og lyt dig til akkorderne! (Sådan gjorde vi inden internettet blev opfundet).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 15:11

Hold nu kæft arne......

Nåå er det dig 3773 LOOOL Det så jeg ikke

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 17:27

Arhhh Klummer den var for billig!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 19:22

Sorry...... 3773

Ku bare ikke dy mig. Den med biblioteket har AJ fyret af 10.000 gange. Han er jo så spændende varieret LOOL

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 13-07-05 19:41

Den så ellers meget plausibel ud. Men da jeg forsøgte at finde noget med den, opdagede jeg det var en rigtig "statsudvikletlortesøgemaskine" der fik ens tanker i retning af DORA og andre statsfinansierede fadæser til kr mange penge. Derfor også min undskyldning til coincident.

Men stadigvæk fatter jeg ikke folk bare sætter sig med spaden og lytter lortet af. Det tager ikke lang tid! Næh, næh. Kan vi ikke hente det på nettet - eller endnu bedre få andre til at finde det på nettet er det uinteressant. Ufattlig meget ligger lige foran næsen på kandu-brugerne, enten på google og oftest på kandu - hvis man gider søge -igen undskyld hvis jeg træder dig over tæerne Coincident, det er ikke møntet på dig!

Men jeg tror stadig, at møder man op på biblioteket - roder i deres nodebøger - finder man den. Alternativt - lån den på CD, skriv af fra coveret. Sværere er det ikke. Eller lyt den af. Det er ekstremt nemt og simpelt med CD'er. Helt anderledes træls var det med vinyl'er i sin tid.

Ækel joke du lavede med mig der Klumme. AJ vil jeg sateme ikke ret gerne sammelignes med, omend han jo er ufattelig vidende om alt fra PC'er til ventilationsinstallationer + selvfølgelig børneopdragelse, børnepsykologi og ikke at forglemme alt om hvordan pigernes kønsorganer fungerer og virker. Så jeg er meget lykkelig for at være uvidende, dum og ude af stand til at stave ord med mere end to stavelser!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 19:43

&?"¤#&"%#/( når man har mere end en profil!!!!!

Men to profiler er rare når man forsøger at give 0 stjerner!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 19:44

Satans - det kiksede!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 19:48

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD.

Det må være sommervarmen der er gået i bolden på mig. Nej.. 3773 Du er på ingen måde at sammenligne med AJ. Det var nærmest uforskammet af mig. Jeg ved godt at man ikke kan købe alting for penge, men lad mig som plaster på såret gi nogle fadbamser, når jeg invaderer Østjylland efter min græske odyssé

Klumme (der skammer sig)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 19:49

LOOOOOL 7337 LOOOOL Fjols........ Og den undskylder jeg ikke

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 20:02

Shitty-profil jeg har arvet! Må have taget livet af den en dag!

"Hvis duuuuuuu gir' en omgang, og jeg så gir' en omgang
og en til gir' en omgang, så har vi fået tre...."

Citat: Teddy Edelmann

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 20:08

Så er jeg nok snalret og skal puttes i seng..... LOOL.

Ahh nu kommer jeg vel i træning. Har mailet hotellet og bestilt roomservice.... Continental breakfast hver morgen kl. 7 på balkonen incl. ½ liter Ouzujuice... til lige at vågne på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 20:09

Hov.. det staves vist Ouzo.... op i r.. me det. De ved vel hvad jeg mener, selv om de er grækere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 20:12

Uha - Ouzo - pas på.............

Skal du prøve noget slemt, smager du den lokale ouzo, de selv brygger ude i landsbyerne. Det serverer de gerne for turisterne for at få sig et godt grin. Men det er med fare for at blive blind og en række andre farlige ting.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 20:13

Raki er heller ikka at foragte..........

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 13-07-05 20:18

Hvorfor mailer i to ikke sammen i stedet for at spilde min tid! jeg er da hamrende ligeglad med jeres lille dyst i mærkelige ord og sætninger. "Hvad (fanden) bilder de sig ind"? den skulle i nok have læst for det er åbenbart også et tip i kunne bruge...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 20:20

Raki / Ouzo... Det er vist lige fedt.. Man blir blind, dum og døv... men har det skide sjovt....så længe det varer. LOOL

Har forresten prøvet det lokale hjemmebrændte Ouzo. Et godt parameter på hvor stærk den er, udføres ved at "stænke" lidt vand i. Jo mere den opaliserer ved minimal mængde vand, jo stærkere er den. Jeg fik een der blev helt mælket, da der drev en sky forbi

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 20:22

Ojiiii coincident...... pas på blodtrykket LOOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 20:23

coincident du glimrer jo så rigeligt med din larmende tavshed, og fejer enhver form for forsøg på oplysninger og hjælp af bordet, såehhh.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 20:28

..og coincident, noder og den slags er beskyttet af nogle rimelig barske love om ophavsret. Kunstnerne tjener intet på at tingene ligger på nettet, hvorimod de får skillinger for at have tekster noder mv på biblioteket. Derfor er biblioteket gerne det nemmeste sted at finde den slags. Bevares nogle tabs, og akkorder kan findes. Men noder - stort set 0. Og gad du selv lede lidt rundt, ville du se at nogle kunstnere er bedre end andre, til at få tingene på biblioteket og derved tjene penge.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 14-07-05 01:39

http://www.kandu.dk/dk/tip/11688
Klumme og 3773 Læs lige denne...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 01:42

Har læst det .. og??????

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 14-07-05 01:45

Find dig et chat program.. Forstår du ikke at jeg skal læse alle de indlæg du smider her... det er sku da irriterende...
Jeg er ikke interesseret i at høre om din snak om Uozo m.m...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 01:51

Nå nå.... okay....

Du SKAL da ikke læse alt. Du kan da hurtigt se om det interesserer dig, og hvis ikke så hopper over. Det ville jeg da gøre hvis jeg var dig. Men det hænger måske sån' sammen, at du godt kan li det lidt alligevel, men bare skal brokke dig LOOL

Du skulle hellere kommentere 3773's indlæg i stedet for at brokke dig over mig.....

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 14-07-05 01:51

Balcanard.... du har givet det bedste svar.... dog ikke det jeg søgte men det der er point værd... svarer ingen i løbet af torsdag hæver jeg pointene til 100 og giver dem til dig!!!!

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 14-07-05 01:53

3773 gav et ærligt forsøg til at starte med!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-07-05 07:30

Synes bestemt ikke, du skal hæve points. Gem du dem til senere brug! Det er fint nok for mig, at du ville have gjort det.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-07-05 08:11

Som både Balcanard & undertegnede har konstateret - de er ikke på nettet.

..og dine point er uendelig ligegyldige - om du så gav 10000 poæng, er de nøjagtig ligeså meget værd som en bøjet 7øre.

...og gu' fanden forsøgte jeg - indtil flere gange endda! Er for at hjælpe.

Men bare rolig - jeg skal nok undlade at svare dig en anden gang, ikk'?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 09:08

Ja gem du disse vidunderlige point. De klæber alligevel lidt til dig, siden du så gavmildt (kun)ville sætte dem op til 100 mod de lovede 200. LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-07-05 09:17

Lad mig demonstrere værdien.... se ny tråd!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-07-05 09:23

Sådan Coincident! Så har jeg min egen tråd (og ikke til lusede 200 bobs)

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 14-07-05 09:42

ja 3773 Du forsøgte og tak for det.. men så tabte du tråden sammen med klumme og det er egentligt det jeg blev træt af! Balcanard du gav mig dog en af teksterne.. tak for det

Godkendelse af svar
Fra : coincident

Dato : 14-07-05 10:21

Tak for svaret Balcanard.

Det var jo ikke begge sange med akkorder men dog seriøst..
igen tak...