/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki DM50 Bremse arm og nøgle
Fra : CraLiz1
Vist : 1231 gange
100 point
Dato : 12-07-05 13:07

Hej alle sammen.. Det er nu 3 gang min bremsearm fra T-Hansen er gået i stykker fordi at jeg har trådt for hårdt på pedalen og jeg er træt af den lousy kvalitet man får hos T-Hansen. Nogen der kender et sted hvor jeg kan få en Original Bremsearm til min Suzuki DM50?
Eller bare noget der ligner kvalitiet?

Med Venlig Hilsen
Mikkel Andersen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-07-05 15:21

Nææ kender ikke andre, men nøglen skal monteres så den er i indgreb med alle tænder.
Hvis den er så dårlig, hvorfor så ikke give den en svejseklat med CO2, så bliver den siddende.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CraLiz1

Dato : 12-07-05 15:26

Så er det jo heller ikke så let at få den af igen! :(

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-07-05 15:41

Næ, hvorfor skal den også af, du kan jo ordne bakker og tromle uden at tage den af.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CraLiz1

Dato : 12-07-05 16:00

Ja det er selvfølgelig rigtig nok.. men hvor kan jeg lige få gjordt det?

Kommentar
Fra : CraLiz1

Dato : 12-07-05 16:00

Ja det er selvfølgelig rigtig nok.. men hvor kan jeg lige få gjordt det?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-07-05 16:36

Alle smedeforretninger, maskinforretninger, mekanikerværksteder, og nogle scooter/knallertværksteder, eller hobbyfolk.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 10-09-05 04:34

prøv hør..har haft samme problem...
og den er nemt nok løst..
du køber en alm. bakkesæt og når du sætter den ind fjerner du bare den nederste fjeder den ved armen..du ved ..bremsearmen..
og lader den øverste sidde...
det skulle gerne hjælpe en del...

Accepteret svar
Fra : cloud

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-05 03:33

hey...afv. et accepteret svar??

Godkendelse af svar
Fra : CraLiz1

Dato : 20-10-05 14:20

Tak for svaret cloud.