/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tvins - Restform Double.... virker det?!
Fra : MadsX
Vist : 1764 gange
35 point
Dato : 12-07-05 10:04

Hej. Jeg vil gerne vide om Restform Double virker. Man kan købe det hos tvins her. http://www.tvins.com/product.jsp?id=402402

Så vil jeg gerne vide om noget virker hos tvins, eller er alt bare noget Lort

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-07-05 10:43

Hvorfor skulle den ikke du? Det er jo bare en kostbar luftmadras og intet andet!

Så længe det er håndgribelige varer, behøver du ikke tvivle - kun fidusprodukterne, altså alle genvejene. Utroligt som de vedholdende forsøger at bilde folk ind, at et mavebælte der giver dig stød, vupti, bringer dig i fin form!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 12-07-05 11:00

hej
den ser da meget god ud

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 45 point
Dato : 12-07-05 11:21

Den ER god.

Vi har to af slagsen som enkeltsenge til overnattende gæster - De er begejstrede.

Har selv prøvet den inden den blev "overladt" til andre - og den er virkelig behagelig at ligge på.

Blot husk at den skal pumpes ret hårdt (efter min mening) - så er den mest behagelig.

Fidusen er jo netop at du ikke ligger på "gulvet" men i "normal" højde.

Om den/de er for dyre kan jo diskuteres - jeg syntes det ikke.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-07-05 12:11

Altså, det er jo "TV-shop" varer de der, med de forbehold der skal tages til den slags, og har da også set de madrasser på tysk og engelsk tv-shopprogrammer.

Det du betaler for er konstruktionen.
Materiale og holdbarhed, er ikke en dyt bedre end de velour-beklædte "gæstesengemadrasser" du køber i Harald Nyborg til 99,-

mvh dova

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 12-07-05 13:18

Du skal lige være opmærksom på at de ikke er ret lange - 188 i længden, så hvis du har en familie/omgangskreds med høje mennesker er den alt for kort. De billige man kan købe i Imerko o.lign er kun 180 cm lang (de oplyser gerne 190 cm men det passer ingen steder!).

Mvh. AMP

Godkendelse af svar
Fra : MadsX

Dato : 13-07-05 22:12

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-05 22:15

Selv tak

Kommentar
Fra : gunnarjepsen

Dato : 01-08-05 10:37

Tak til refi og ampere for svarene. Jeg efterlyste netop ERFARING - ikke fornemmelser eller holdninger. Jeg har en indbygget skepsis overfor varer, der kun sælges "pr. efterkrav". Hvis varen ER god forstår jeg ikke, at der ikke er "nogen" der opretter en lille biks, hvor man kan prøve varen af - i dette tilfælde få sig en lille eftermiddagsskraber inden betalingen faldt kontant!