/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
suzuki gsx750f tomgang
Fra : kuurd
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 09-07-05 16:25

har problemer med min suzuki. når den er driftvarm og jeg slukker den. starter jeg den op lige efter så skal den lige op på 3000o/m ellers dør den bare. hvis jeg holder i tomgang eks i et kryds så kan den godt holde motoren igan. men kun ca et ½ minut. hvis der går længere tid. når jeg så gasser op for at sætte igang. så dør den også med det samme. pleeeeec hvad er der galt???????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-07-05 17:31

Det lyder som et justeringsspørgsmål af karburatorerne.
Altså Luft/benzinmængde.
Måske den får for lidt benzin, og derfor "dør" når du giver den noget gas.

mvh dova

Kommentar
Fra : Need4Speed

Dato : 10-07-05 17:19

Hej!

Formentlig et karburator-problem....dine tomgangsdyser kan være tilstoppede eller på anden måde dårligt virkende, karburatorerne kan trænge til en vakuumering, nålehøjden kan være forkert, der er flere muligheder, du kommer nok til at bløde en værksteds-time for at få en diagnose som er helt koncis...evt. hvis du har en bekendt som kan se nærmere på den...

Håber du finder problemet.

Mvh
Need4Speed