/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
har reservedele til sym jet 50
Fra : jenssj
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 09-07-05 12:23

Har en gl. model sym jet 50 den er for dyr at rep.
Så hvis der er nogle der mangler reservedele så kan vi finde en pris.
Hilsen Jens

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 13-07-05 11:36

hey jeg vil godt købe din tenspole vis vi kan finde en pris......? og dit kacstarterskjold? vis du har et..... skriv til mig på daniel_jensen_734@hotmail.com

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 13-07-05 11:36

hey jeg vil godt købe din tenspole vis vi kan finde en pris......? og dit kacstarterskjold? vis du har et..... skriv til mig på daniel_jensen_734@hotmail.com

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 13-07-05 17:28

Jeg har selv købt en tændspole den der sidder ved svinghjulet håber at det kun er det men ellers sælger jeg kun det hele .
Pris for en ny stator er ca. 500 kr.
Hilsen Jens

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 04-10-05 10:22

har du en udstøding?

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 04-10-05 17:54

Nej.

Men jeg vil sælge hele knallerten
Fra 1997 Kan ikke starte.
Byd.