/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Nyt kamera !
Fra : Traffic
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 08-07-05 15:43

Jeg agter at skifte mit nuvaerende digitalkamera ud med et nyere/bedre, men hvilket ?

Prisleje ca. 3000.-
Anvendes til hverdagsfotografering, saasom familie billeder, fester, ude som inde.
Skal vaere handy og nemt at medbringe overalt (lomme).
Simpelt, med mulighed for "BEST SHOT"/ her og nu billeder.
Antirystefunktion (IS)
Anvender ofte billeder til fremvisning paa tv.

Nuvarende kamera: Casio EX-Z55
Dette kamera har skuffet mig meget hvad angaar fotografeing indendoers.

Send gerne henvisninger til serioese anmeldelser !! Og endnu bedre brugererfaringer !!!!

Nazgul

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 08-07-05 16:03
Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 08-07-05 20:55

Prøv at gå ind på fotokritik. dk og se på billeder, for der kan du se hvordan billederne bliver og du kan læse hvilket kamera de er taget med.
Mvh. Nanahund.

Kommentar
Fra : lexion

Dato : 08-07-05 22:32

Kan varmt anbefale ricoh r1w,den koster ca 2500
Mvh Lex

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 08-07-05 23:45

Prøv at kigge her, et godt lille lækkert kompakt kamera, er meget tilfreds med mit http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital/digital_ixus_50/index.asp

Kommentar
Fra : minimulras

Dato : 09-07-05 04:02

pentax laver nogle fede cameraer... har selv haft et i over et år, som har virket totalt godt. Optikken er i orden... de leverer bla. til Hp camera. Tjeck dem selv ud på www.edbpriser.dk

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-05 11:07

Har både et Canon IXUS 40 og 30 og de er begge suveræne. IXUS 40 vandt forøvrigt en test af kompakte digitale kameraer i Forbrugerstyrelsens eget blad - Tænk -

Fijala

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 10-07-05 17:32

Tak for svaret Eyvind.

Det er nogle gode links, og det er vist bare at gaa i krig med testene.

Saa haaber jeg det kan hjaelpe mig i den rigtige retning.

Nazgul