/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Træterrasse køb af træ hvor??
Fra : Hausbaer
Vist : 1646 gange
100 point
Dato : 08-07-05 10:46

Hej

Jeg er ved at planlægge en træterasse på lige knap 90 kvm. Jeg er ved at kigge efter hvor jeg skal bestille træet.

Er der nogen der har en link til nogle gode sider?? Har prøvet google.. men den kommer jo med flere 100 muligheder.

Er der måske nogen der har prøvet at bestille det i tyskalnd eller andre steder??

Hilsen

Henrik

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 08-07-05 11:44

www. knud larsen i hvidovre plejer at ligge lavere end de andre i omegnen (har hjemmeside http://www.byggecenter.dk/ ) og bestiller du over 1.500,00 (mener jeg beløbet var) leverere han kvit og frit i Kbh og omegn.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 08-07-05 12:42

Hej, www.jemogfix.dk, har rimeligt billigt træ.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-07-05 12:47

www.hylketrae.dk/
er billige,, eller gør som jeg tad din tegning med hen til en tømmerhandel eller endnu bedre et savværk og få en fast pris. Jeg har bygget enterasse i lærk og douglas, træværket kostede 6300,-, den er 9 x 3 m.

Kommentar
Fra : lally

Dato : 08-07-05 13:46

Hej Hausbaer.

Søg under lavpris tømmerhandel der er mange steder i Danmark.

Hilsen Lally

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 08-07-05 23:00

Gør dig selv en tjeneste, find ud af hvad du skal bruge og agere ud fra dette, link www.byggeri.dk er måske et godt udgangspunkt

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 18-07-05 06:07

hej hausbauer
Prøv dette link jeg sælger også terrassebrædder - men køb for gud skyld ikke lærketræ - det er en mode træsort der er umulig at vedligeholde og har så store spændinger at det er praktisk talt umuligt at undgå store vindridser.
Mvh Steen

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 18-07-05 07:05

Hej Steen

Hvilket link??

Henrik

Kommentar
Fra : lally

Dato : 26-10-05 19:53

hej hausbaer.

jeg tror at det er linket:http://www.traeterrasser.dk/index.html

hilsen lally

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 26-10-05 21:03

hej lally og hausbaer
undskyld at jeg manglede linket og tak for hjælpen lally. Den mest geniale træsort til træterrasser er ipe` den kommer fra brasilien er stort set modstands dygtig overfor altb, den kan tåle at stå ubehandlet i 50 år , bliver dog sølvgrå som ubehandlet teak men kan også behandles med olie så den beholder sin glød , der iøvrigt ligner teak.
Mvh Steen

Annuller spørgsmålet
Fra : Hausbaer

Dato : 12-12-06 11:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål