/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvorstort kan du bore indsugningn op på ~
Fra : flames
Vist : 548 gange
40 point
Dato : 06-07-05 19:20

hej alle her inde!

Jeg tænte på.. hvor stort kan man bore indsugningen på sin Vespa ciao op UDEN at komme uden for den der plade der sikre at den ikke for falskluft?.. og er der nogen der ved hvor dybt man kan file i sit stempel uden der sker noget ved det?.. mener det er 1 - 2 mm. i dybden, men kan ikk huske hvor langt ind mod midten man kan..

MVH
Mads

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-07-05 19:51

Hvis du mener at du vil file på stempeltoppen, så kan du godt glemme det, da den ikke skal files, men hvis du vil åbne for udstødningsporten lidt før, så kan man file den opad, men det er langt bedre at file den ud til siderne.
Indsugningen kan bores op til 12 mm i krumtappen, men må ikke bores udenfor det hul der allerede er der til plumben, som jo skal ud. Hvis du borer mere, kan den slet ikke køre.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Boom.dk

Modtaget 40 point
Dato : 08-07-05 00:57

Jeg mener at du max kan bore den op til 13 mm, men pas på... Hvis du borer uden for den plade der er inde i krumtaphuset som gør at den ikke for falsk luft, så kan den ikke starte...

Godkendelse af svar
Fra : flames

Dato : 08-07-05 00:58

Tak for svaret Boom.dk.