/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
DVI eller VGA
Fra : larsbjoern
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 06-07-05 18:48

Hej venner!
Min PC har tilslutning for både DVI-skærm og VGA-skærm.
Min nyindkøbte 19" fladskærm har samme tilslutningsmuligheder.
Hvilken af disse skal man vælge ??

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 06-07-05 19:10

Jeg har begge dele også, men bruger altid den digitale, idet jeg syntes billedet er lidt bedre, men prøv dem selv og se om du kan mærke andre forskelle. Jeg kan heller ikke mærke forskel på opdateringshastigheden.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-05 22:25

DVI så snakker PC og skærm bedst sammen, da der ikke skal omformes analogt til digitalt!

Godkendelse af svar
Fra : larsbjoern

Dato : 06-07-05 23:15

Tak for svaret bentjuul.