/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Snyd i sims 2
Fra : jlbendtsen
Vist : 1041 gange
250 point
Dato : 04-07-05 19:13

Hej.. Har endelig taget mig sammen til at købe sims 2..
Men hvordan kommer jeg ind i cheat menuen.. når jeg trykker CTRL+SHIFT+C sker der ikke noget.. hvad kan der være galt???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-07-05 21:26

Jamen er det ikke § du skal bruge, ellers må jeg spørge min datter?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-07-05 21:44

der sker vel ikke noget før du skriver hvad du vil snyde med -)
http://www.gamespot.com/pc/strategy/thesims2/hints.html

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 04-07-05 22:12

Hej Jlbendtsen,

der skulle komme en hvid bjælke frem langs toppen af skærmen, her er der en curser der blinker og venter på at du skriver din snydekode.

Mvh Tokeren

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 04-07-05 22:14

JlBendtsen

skriv eks :

expand (tryk enter)
motherlode (tryk enter)

vupti så har du 50.000 simleoner.

du skal skrive exit for at få den hvide bjælke til at forsvinde igen.

Mvh Tokeren

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 04-07-05 22:45

Kender godt koderne, brugte dem der var til sims 1 (rosebud osv)
Problemet er at den hvide bjælke ikke kommer frem

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 04-07-05 22:57

Ja det lyder da lidt underligt...
er din skærm indstillet korrekt, således at det øverste er rykket så højt op at du ikke kan se det?
jeg forsøgte lige selv om det havde nogen betydning om man skrev med caps eller ej, det har ingen betydning.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 05-07-05 17:03

skærm er indstillet korrekt har også prøvet at trykke ctrl+shift+c og så skrive en kode altså i "blinde" uden resultat.. menuen kommer bare ikke frem tænker på om det måske er mit tastatur der driller det er et typhoon xp navigator hvor man kan slå genvejstasterne fra men selvom jeg gør det,virker det ikke (det var et problem under sims 1) men kan det virkeligt have noget at sige

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 05-07-05 18:02

Du skal lige gøre det her :

Right-click on the desktop shortcut icon, then choose Properties. Under the Shortcut tab you will see the Target: line. At the very end of it, make a space then type the -w so it looks exactly like this:

"C:\Program Files\EAGAMES\the Sims 2\TSBin\Sims2.exe" -w

og når det er gjort skulle det virke..

Forresten er her alle cheats til sims 2.
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/914811.html

Mikael

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 05-07-05 19:03

Det prøver jeg lige når jeg kommer hjem fra arbejde i nat

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 06-07-05 16:12

Det virkede ikke mikael øv øv..
Prøvede at "deaktivere" mit tastatur men stadig uden held

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 250 point
Dato : 06-07-05 18:38

http://forums.gamewinners.com/forums/showthread.php?t=372684 :
The Sims 2 for PC
This is the complete list of cheats from the back of the strategy guide. To open the cheat box, hold down Ctrl, SHIFT and C.

Windows XP Users: In order to use codes you must disable CursorXP. If you don't do this then the cheat box won't come up. Follow these steps to disable it.

1. Go to Control Panel
2. Open the Mouse folder
3. Click the CursorXP tab
4. Check the box that says Disable all
5. Click OK/Apply
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 06-07-05 19:49

AHA!!! Det er nok der det ligger..Prøver lige at rode med det i nat..

Godkendelse af svar
Fra : jlbendtsen

Dato : 07-07-05 13:47

Tak for svaret pallebhansen.Det løste problemet

Kommentar
Fra : simon10001

Dato : 19-01-08 15:36

hold knappen under enter inde og ctrl og og c hush at svare

Kommentar
Fra : simon10001

Dato : 19-01-08 15:37

eller nyt tastatur