/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hjælp til hjemmeside
Fra : golfhouse
Vist : 784 gange
200 point
Dato : 04-07-05 10:22

Er der nogen fra Nordjylland der vil hjælpe mig med at lave en hjemmeside, jeg vil gerne betale.

Siden skal bestå af adgangs begrænset områder hvor koder bestemmer hvad man må se.

Den skal vær let at åbne.

Billeder der ligges ind på hjemmesiden skal automatisk tilpasse sig i størelsen på siden.

Håber der er en der kan hjælpe mig, selv om den nok er lidt advanceret.

Har i øvrigt hørt at frontpage laver alt for mange html koder som ikke er nødvendige.

skriv evt. på peter (a) golfhouse.dk

Accepteret svar
Fra : Yumatci

Modtaget 210 point
Dato : 04-07-05 10:30

Hej jeg er godt nok ikke lige fra nordjylland men vil da gerne hjælpe dig med det hvis det er! Hvis der ikke kommer andre og svarer så vil jeg ihvert fald godt hjælpe skriv til mig på: yumatci(a)ofir.dk

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-07-05 11:39

Hej Peter,
Hvad har du af administrationsmodul(er) ?
Jeg vil anbefale et CMS (Content Management System) .. så skal du ikke "rode" med Frontpage, HTML osv.
Er webmaster for flere foreninger i og omkring Aalborg.
/PG

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 04-07-05 12:16

Hej Guild,

Jeg bruger dmerhver.dk, der har jeg købt det mindste webhotel.

Jeg har Frontpage 2002. som det eneste og det var jeg begyndt at sætte mig ind i, da jeg fik besked om at de indsatte ekstra html koder.

Ærligt så er jeg ikke rt meget inde i det her, med web.

Peter

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-07-05 12:29

Hej Peter,
Jeg fornemmer at "golfhouse" er en butik ? og ikke en privatside om golf.
Hvor stort er dit budget til indkøb af software ?
Jeg har mange eksempler på, at for billige (svære at arbejde med) på sigt koster "spidsen af en jetjager" til ekstern hjælp.

Det / de systemer jeg har er "easy". Har du tekst og foto(s) kan der laves mange rettelser "på en formiddag".
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-07-05 13:16

Hej Peter
Jeg har lige sendt en mail til: peter (a) golfhouse.dk
Håber du har modtaget.
/PG

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 21-07-05 04:30

Hej

Jeg vil gerne hjælpe med din side hvis det er, jeg har selv to, du kan se dem her: http://akdc.dk og http://mindesiden.akdc.dk

Med Venlig Hilsen

Mikkel Skovlund

Godkendelse af svar
Fra : golfhouse

Dato : 22-07-05 17:28

Tak for svaret Yumatci. du kom først, men der var en på min mail som tilbød at lave den gratis.

Se det vi har lavet til nu på www.golfhouse.dk

Peter