/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
billig ferie på fyn
Fra : sunspirits
Vist : 662 gange
50 point
Dato : 03-07-05 12:24

Jeg har 500 kr til en ferie med to børn i uge 29 er der nogen der kan foreslå et sted på fyn hvor man kan slå telt op? måske anbefale en put and take sø, mange tak

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-07-05 12:52
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 14:37

Find ud af hvilken egn I gerne vil besøge. Gå ind på KFUM-Spejdernes Hjemmeside og find en lokal spejdergruppe. Ring dem op og forhør jer om de har en god lejrplads I må låne en uges tid. Hvis det kun er et telt, 1 voksen og to børn tror jeg ikke du vil få nej. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 14:41

Her er en oversigt over alle danmarks spejder grupper i Postnr-orden:

http://www.kfumscout.dk/Information/Kontakt/Gruppeoversigt.aspx

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 14:44

Du kan nok ikke finde tlf.nr. men klik på den gruppe der har din interesse så får du oplysninger om gruppen. De fleste har deres egen hjemmeside men næsten alle har en email-adresse du kan skrive til.

Det var vist det hele. Held og lykke med det. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 50 point
Dato : 03-07-05 16:28

Skov- og Naturstyrelsen har overalt i Danmark pladser, man frit må benytte, når blot man overholder "husreglerne". Adskillige steder er det i forbindelse med vand, eksempelvis å, kunstig sø o.lign. http://www.skovognatur.dk/Ud/Overnatning/
- Mange steder er der efterhånden også gode toiletforhold samt rindende vand.
- God ferie !

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 16:32

Det er da også rigtigt Balcanard, men disse er begrænset af, at man ikke må køre ind til dem. De er KUN for vandrere og cyklister.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-07-05 17:04

arne.jakobsen, der er nu en hel del af disse pladser, man må køre til, da de også er beregnet på kørestolsbrugere. MEN vælger man "overnatning i skovbunden" medgiver jeg dig, så må man bruge apostlenes heste.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 17:09

Shit, så har de lavet om på reglerne igen. Men det forresten IKKE så galt..

Godkendelse af svar
Fra : sunspirits

Dato : 04-07-05 20:41

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-07-05 22:07

Velbekom sunspirits og held & lykke med ferien !