/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger sang fra kunstner
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 371 gange
40 point
Dato : 03-07-05 11:46

Jeg søger en OpusX sang.. den er gammel og ved først om det er den når jeg høre den.. Nogen der har et link til hvor jeg kan gå hen hvis jeg skal høre den/hans sange på nettet ?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-07-05 12:02

OpusX siger mig intet. Men jeg fandt et nummer med dem på http://musik.tdconline.dk
Søg på Opus X Nummeret hedder: Girls What´s up ?

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 03-07-05 12:05

ja og det er også det eneste nummer jeg kan finde, men ikke det .. men tak ellers ..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-07-05 12:06

Gammel og gammel.... den er fra 2001... Der må så være meget virkelig god musik du så ikke kender, da det er for gammelt...

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 03-07-05 12:09

Søde ven .. Den første sang blev lavet i 1975, så JO!-Bandet er gammelt!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-07-05 12:12

Så må du jo være mere præcis i din måde at stille spørgsmålet på, når nu der er flere grupper med samme navn.
Det giver jo mange spildte søge-timer på nettet, når man skal gennem flere grupper med samme navn for at finde en sang man ikke aner hvad hedder.!!!!!

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 03-07-05 12:14

Bandet hedder Opus X .. Mere ved jeg ikk ..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-07-05 12:24

Så vil jeg foreslå dig at kontakte DR´s dikotek. De har alle deres udgivelser med sikkerhed.

http://www.dr.dk/omdr/index.asp?aid=293

Citat
Her kan du kontakte DR
Åbenhed og tilgængelighed er kendetegn for DR som brugerbetalt, offentlig virksomhed. Og DR ønsker at informere sine brugere om alle væsentlige aktiviteter i virksomheden.

Vil du i kontakt med DR så er indgangen Lytter&SeerKontakten.

Du finder os på disse adresser:

Web: dr.dk/kontaktdr

Telefon: 3520 3520 - hverdage mellem kl.9-20 - Lukket alle weekender og helligdage.

Almindeligt brev: Lytter&SeerKontakten TV-Byen 2860 Søborg

Med disse indgange:

registrerer og besvarer vi dine spørgsmål om programindhold/webindhold, musik, sende-tider, virksomheden DR og licens

registrerer og videreformidler vi dine kommentarer med ros eller ris

registrerer og videreformidler vi dine ønsker til f.eks. programmer, websider, musik mv.

kan du kontakte vore chefredaktioner for tv, radio og web, hvis du har konkrete forslag til programmer eller websider

Lytter&SeerKontakten har mange henvendelser og derfor kan svartiden være op til 14 dage. Som udgangspunkt besvarer vi ikke spørgsmål til programmer, som ikke har været udsendt inden for de sidste 5 år.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 03-07-05 12:39

Det vil jeg da prøve så .. Tak for det :D

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-07-05 13:09

Hmm? Her er en discografi http://www.sonymusic.no/opusx/disko.html

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-07-05 13:16

Tja, lige præcis tedd....

Jeg tænker om det ikke bare er Opus. Og deres klassiker Live is Life.!

http://www.lyricsondemand.com/o/opuslyrics/

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 40 point
Dato : 03-07-05 13:18
Godkendelse af svar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-09-05 13:20

Tak for svaret taliskoko.