/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
ANTEP EZME
Fra : netper
Vist : 1366 gange
200 point
Dato : 02-07-05 18:45

Jeg søger en opskrift på denne tyrkiske salat, men har kun kunnet finde den på tysk, og her kan jeg desværre ikke engang hakke mig frem til en oversættelse der ligner, så jeg håber meget at der er en der vil hjælpe mig igen.

ANTEP EZME

1 große Zwiebel
1 Tomate
Paprika
1 Pepperoni
Petersilie
getrocknete rote Paprika
Tomatenmark
Olivenöl
scharfes Pepperonimark
Salz
Pfeffer

Zwiebel, Tomate, Paprika und Petersilie waschen, alles klein schneiden, mit Öl abschmecken, Tomaten- und Pepperonimark dazu geben, mit Salz und Pfeffer würzen.

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 210 point
Dato : 02-07-05 18:51

1 stort løg
1 tomat
1 paprika
1 pepperoni
Persille
Tørret rød paprika
Tomatpuré
Olivenolie
Stærk pepperonipuré/paste
Salt
Peber

Løg, tomat, paprika, persille vaskes og snittes i små stykker.
Smag til med olivenolie, tomat- og peperonipuré/paste, salt og peber

Frieda

lyder godt

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 02-07-05 19:24

Tak for svaret frieda.