/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Min com blir ved at genstarte...
Fra : kvikurt
Vist : 313 gange
10 point
Dato : 02-07-05 05:26

Er der nogen der kan hjælpe mig med et lille men dog meget irreterende problem..? Min com har det med at gå kold i tide og utide, uden at gi nogen varsling. Efterfølgende ska jeg hive stikket ud af computeren og sæt det i igen for at skærmen gider at aktivere sig når jeg tænder den igen, kan det mon have noget med skærmkortet at gøre, har prøvet at tage det ud og i igen uden held...

På forhånd tak..!!!
kvikurt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-07-05 06:43

Hvilken processor? AMD eller Intel?

Kommentar
Fra : one_foxhound

Dato : 02-07-05 11:31

problemet har jeg selv haft ved asrock bundkort (k7s41) det sker når prosessoren bliver over 60grader , men for at være sikker ska jeg ha lidt mere info om din pc

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-07-05 13:12

Prøv at se om køleribberne på cpu'en ikke trænger til en rengøring. De er garanteret helt lukkede.

Kommentar
Fra : flames

Dato : 08-07-05 00:43

Hvis det ikke virker at rensekøleren og køleribberne.. så kan det eventuelt være din strømforsygning det er galt med.. havde det samme problem, men skiftede så strømforsygning, og har ikke haft probæemer siden..

Mads