/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
hvad forskellen er på Memorystick Duo Pr~
Fra : thyfoon
Vist : 390 gange
200 point
Dato : 29-06-05 20:54

hvad forskellen er på Memorystick Duo Pro og Memorystick Duo jeg har et sony digital camra der køre Memorystick Duo kan jeg også bruge et pro ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-06-05 21:10

Mig bekendt er Sony den eneste kamera producent der benytter Memorystick. Så den store forskel må være et hastigheds spørgsmål.

Om du kan benytte begge typer i dit Sony kamera - er et spørgsmål om hvilken moduel det drejer sig om.
Hvis det ikke fremgår af din vejledning, kan du evt. kontakte Sony.dk - de må kunne svare på det.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-05 21:23

Hvis du kigger her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=51861
Så ser det ud til at der findes adaptere til de kort.
Men om du kan bruge det til dit camera...........?
men som du ser her: http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=14
så findes der 4 forskellige slags memorystik.

Nu ved jeg ikke hvilket sony du har, men her kan du finde det og måske se hvad der kan bruges. http://www.dpreview.com/reviews/specs/Sony/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 21:44

The difference between the two is that the Pro cards are designed for advanced digital cameras

Herfra

http://www.cameras.co.uk/html/digital-camera-qanda-1.cfm?Recid=828&MyTitle=sony%20dsc%20p73%20and%20memory%20sticks

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-05 21:59

Ja Refi - så er spørgsmålet så hvilket Sony camera thyfoon har.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 29-06-05 22:01

The Duo cards have a physical limit of 128 MB. They just can't have more. You can call it a "constructional defect" if you like.

Det er korrekt - men det var vel forskellen han søgte.

k750i kan køre med pro

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 22:03

Nu er det vist godt nok et kamera der er tale om.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-05 22:16

........... thyfoon vi skal vide hvilket camera du har, for at kunne hjælpe dig.......

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 29-06-05 22:44

Tak for svaret refi.jeg har nemlig en k750i og og det er det jeg bruger som digitalkamra for det er meget godt så mange tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 22:50

Ha ha - ja det var jo ikke nemt at vide når du spurgte om camera.

Men i disse moderne tider.......

Men du kan søge mere på "difference duo duo pro" - der kommer disse link.
Du er ikke ene om problemet.