/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Within Temptation videoer!
Fra : Mille_1907
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 28-06-05 16:53

Er der nogen der kan nævne alle Within Temptations musikvideoer for mig? Er lige falder for deres musik og ville gerne se alle. Jeg kender allerede Mother Earth, Running Up That Hill, Stand My Ground, Angels og Memories.. Kender i andre? Vil gerne have hele "listen" af vide.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 28-06-05 19:40

De har i hvert fald også lavet video til nummeret Ice Queen, men deres officielle side (hvor dewr formentlig er den slags info) er nede i dag. DU kan selv tjekke den ud i morgen på http://www.within-temptation.com/

Kommentar
Fra : Mille_1907

Dato : 29-06-05 17:25

Der har jeg kigget Men er der ingen WT-fans herinde der kan give mig et svar? Intil videre er jeg selv kommet frem til:

Mother Earth, Running Up That Hill, Stand My Ground, Angels og Memories, Ice Queen, Restless, Never-ending Story, Our Farewell.

Er det ikke for mange?