/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Denver DVD-7312
Fra : washington
Vist : 315 gange
20 point
Dato : 27-06-05 20:03

Dvd-afspilleren har ingen problemer med originale DVD-film, men den kan ikke umiddelbart afspille 'sikkerhedskopien', hvad kan problemet være?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-05 20:05

Det kan være flere ting.

Forkert brænding
Forkert format
DVD ikke afsluttet.

Flere oplysninger tak

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 28-06-05 13:00

Washington.
Start med at undersøge, om din "sikkerhedskopi" kan afvikles på PCen.
Kan den det, må du have fat i manualen og se, om du på Denveren kan afspille både DVD+ og DVD- (det gætter jeg på, at den kan)
Hvis det er tilfældet, ja så er der nok kun den mulighed, at du har købt for billige medier.
www.azomedia.dk har meget billige A-grade skiver. De er meget anbefalelsesværdige.
Med venlig hilsen
Leif

Kommentar
Fra : washington

Dato : 28-06-05 14:51

Der er ingen problemer med afvikling af 'sikkerhedskopien' i PC-en. Forinden brænding anvender jeg DVD-shrink - backup, hvorefter der brændes ved anv. af Nero. Denveren kan afspille både DVD+ og DVD-, men den vil stadigvæk ikke modtage 'sikkerhedskopien', så mon ikke jeg skal gøre klar et at tage afsked med det 'stakkels apparatur'.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 14:54

Hvilke skiver bruger du ?

Kommentar
Fra : washington

Dato : 28-06-05 15:10

Intet navn på - og jeg kan ikke huske, om der i det hele taget var noget navn - 100 stk. for ca. 350 kr. - skiverne er hvide og der står kun et lang nummer i indercirklen samt 4x!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 15:18

DVDer til 3.50 - Lad os da lige få at vide hvor du køber dem..........

Kommentar
Fra : washington

Dato : 28-06-05 16:31

Navnet er Princo (white surface) - fra Mediecentralen og prisen er nu nede på 179 pr. 100 stk!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 16:39

Tja, umiddelbart lyder det billigt.

Om det er årsagen ved jeg ikke, men da du kan afspille dem i din computer må det jo være din DVD der ikke kan klare medierne - prøv med et andet mærke.

Kommentar
Fra : washington

Dato : 01-07-05 14:55

Kan man gøre 'skramlet' kodefri? og hvordan indtaster man evt. kombination via fjernbetjeningen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-05 15:12

Kodefri har da ikke noget med det at gøre.