/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
IN-EAR PHONES !!!
Fra : Traffic
Vist : 262 gange
100 point
Dato : 26-06-05 10:37

Jeg soeger erfaringer med IN-EAR PHONES.

Specielt de 2 der er skrevet bedst om den senere tid.

I-PODS og CREATIVES

Lyden er jeg ikke i tvivl om er sublim i dem begge !!!

Men hvordan sidder de ?

Har problemer med standard modeller der popper ud af oeret, derfor bruger jeg pt. nogle der sidder med en boejle om oeret.
Men naar jeg skal vaere rigtig smart sidder disse i vejen for solbrillen

Nazgul

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-05 11:55

Nu er ører ligesom fingeraftryk og øjne forskellig på alle mennesker.
Du må prøve om du kan bruge den slags, nogle kan ikke, de taber dem hele tiden.
Ligeledes er der nogle der finder at de irriterer - så prøv dig frem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-05 12:01

Hej Nazgul. Jeg har samme problem med standardmodellerne, så giv lige lyd fra dig hvis du kan bruge dem, så kan jeg måske også.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 26-06-05 12:03

Derfor haelder jeg ogsaa til IPOD's da der her medfoelger flere stoerrelser.
Og da det er silikone burde det vaere muligt, at tilpasse dem.
Men derimod kunne det vaere, at der var en grund til, at creative har lavet one-size-fits-all.
Maaske har de brugt et bedre materiale eller lignende der goer, at de passer perfekt til alle !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 12:11

Jeg syntes du skal prøve dem da alle ører som sagt er forskellige.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 26-06-05 12:55

Mit problem er dog, at jeg ikke lige har denne mulighed.

Jeg befinder mig for tiden i den sydoestlige del af Baghdad, og er derfor villig til, at ofre en skilling til forsoeget.
Saafremt der dog er nogle der kan bidrage med erfaringer !!!

Ellers vil jeg da give dig fuldstaendig ret refi !

Nazgul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 13:01

Det var sgu godt nok langt væk

Har de ikke sådanne i Irak - der er da amerikanere i området.

Prøv nærmeste lejr og lån en til at prøve med.

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 03-01-06 23:04

Tak for svaret refi.

Langt om længe er jeg kommet på dansk grund, og har taget mig sammen til testen.

In Ear Headphones passer heller ikke !!!

Så jeg må jo gøre som du siger og prøve nogle flere !

Nazgul