/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvor kan jeg dowloade gratis
Fra : ahtn
Vist : 668 gange
50 point
Dato : 24-06-05 21:56

hej søde kandu-brugere
jeg vil gerne dowloade 10cc med nummeret "old wild men" på min 'puter, men ka' ski' ik' finde rundt i den jungle.
det skal selvfølgelig være gratis og også helst lovligt og ikke indebære nogen risiko ang. virus og spam mm.
håber I kan hjælpe.
mvh. ahtn

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 24-06-05 22:08

der er vist en anelse disharmoni i dit spg... Det med gratis og lovligt hænger ikke rigtig sammen... evt, uden gratis: www.bilka.dk..

Mit bedste bud.. Sorry

Der er vist ikke så mange der kaster om sig med links til fildelingssites.. Desværre

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 24-06-05 22:11

ja hvad ved jeg, jeg vil da også godt betale for det, sådan et fjæs behøver du da ikke sætte op, det var jo bare et spørgsmål
ahtn.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-06-05 22:15

prøv ITunes... du kan finde den på Google... en ret god netbutik, hvor et musiknr. koster 8 kr og et helt album 80...

Vaxen

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 24-06-05 22:35

No offence

Mente ikke noget ondt.. prøvede bare at forklare (undskyld hvis det var dårligt formuleret) at gratis musik ikke er lovligt med mindre kunstneren selv giver tilladelse til det...

Beklager hvis jeg lød som en sur nar, det var ikke meningen

Ja, helt sikkert prøv Itunes eller som nævnt Bilka.dk der findes efterhånden mange ok. butikker på nettet, der sælger musik lovligt..

Beklager, igen, hvis jeg fornærmede..

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 24-06-05 23:00

Du kan også finde dem ulovligt, så længe det kun er et par numre gør anti pirat gruppen ikke noget ved det, som tommelfinger regel så kan man have ca 50 numre på sin com uden der sker nogt, og så det jo med at finde det de rigtige steder...
Hvis du er interesseret i noget så add mig på msn eller skriv en mail til mig, så finder vi ud af noget.

MVH

Anden

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 24-06-05 23:40

Du kan gratis downloade musik(ikke lovligt) på www.limewire.com , du skal bare lige downloade det gratis program på siden først.

Accepteret svar
Fra : Anden_90

Modtaget 50 point
Dato : 24-06-05 23:42

Jeg vil gerne fraråde at bruge limewire, da selv den dummeste kan finde ud af at spore det... Det er så nemt at spore og man bliver let taget. Brug i stedet Emule... De komprimere filerne, så der er derfor sværere at opdage...

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 24-06-05 23:50

Anden_90- Har brugt limewire i 3 år nu, og jeg er da ikke blevet busted endnu. Men nu sidder jeg hellere ikke hver dag og downloader, når jeg gør det, er det kun enkelte numre.

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 24-06-05 23:54

Tro mig har godt tjek på det der, ved hvem antipiratgruppen holder øje med, downloader selv en del. Men det kan godt bruges hvis det er et par numre, men jeg ville ikke selv gøre det, det er så nemt at spore...

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 25-06-05 10:02

emule tag lang tid og hente fra men gnaske ude mærket har brugt den før hen(ikke mere)passer hub på dc++ og det er et godt program og der er så mange bruger mere ind 10mil på,men lige meget hvilket fildelings prog man bruger er der en risiko vis man er vaske ægte pirat men som der også bliver skrevet så for et par filer sker der nok ikke noget ved:)DC++ og emule fås begge med dansk txt til:).

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-06-05 10:15

Brug dog de sølle 8 kr på at hente melodien ganske lovligt.. Der findes en del gode online-musikbutikker, et par nævnt i tråden. Hvorfor dog løbe risikoen for at blive nappet af apg og for at downloade en masse snavs til computeren...

Vaxen

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 27-06-05 01:03

lyhne1
sorry - det var måske mig der overreagerede lidt - problemet er at jeg ikke har en "forstand skid på det" og - ja selvfølgelig vil jeg betale sølle 8 kr.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 27-06-05 01:13

hej alle svarere
det var fordi jeg her og nu gerne ville høre netop det ene nummer - jeg kan ikke finde det på bilka.dk, men så er det jo så dejligt at bibliotekerne kan skaffe næsten hvad som helst - så jeg har bestilt en cd, hvor den er på. men ellers 1000 tak for hjælpen - grubler lige lidt over hvem der skal have points'ene
mvh athn. og rigtig god weekend----- ha ha ---- nu har jeg ferie i 14 dage----!!!
GOD FERIE OG SOMMER TIL ALLE !

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-06-05 13:27

I lige måde ahtn... Kender godt det der, når det er svært at vente

Vaxen

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 27-06-05 19:21

Tak i lige måde

Godkendelse af svar
Fra : ahtn

Dato : 17-07-05 12:06

Tak for svaret Anden_90.

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 17-07-05 13:18

Det var så lidt ahtn...