/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS Source
Fra : Hemmingsen69
Vist : 389 gange
200 point
Dato : 24-06-05 21:37

Hej,

Jeg har lige formateret min computer og installeret CS Source på ny.. Men den siger at mit videomode ikke virker og skal installere DirectX 7 eller nyere.. Jeg har downladet DirectX 9 men det virker stadig ikke.. Jeg bruger GeForce 4MX 440 og har downloadet diverse drivere fra Nvidia's hjemmeside til det..

Men intet virker.. Skal man på en eller anden måde slå DirectX til eller hvad? Installationen virker meget enkel.. næsten for enkel af det..

Hvad gør jeg?

/Anders

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-05 21:50

Har du installeret bundkort drivere?

Er der nogle gule advarselstrekanter under enhedshåndtering?

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 24-06-05 22:50

Der er ingen advarselstrekanter..

Bundkort driver?

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 24-06-05 23:20

har du installeret/hentet directX 9c

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 24-06-05 23:23

Ja..

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 24-06-05 23:25

Nu har jeg lige installeret CS forfra igen og under installationen sagde den at den ikke behøvede at opdatere DirectX da jeg allerede havde en nyere version.

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 25-06-05 09:46

kan godt være du lige skal kigge på om du køre i open GL eller 3D i egenskab for skærm og se hvilke opløsning du køre i og opdaterings hastighed 60 mhz er som regel standart.

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 25-06-05 12:41

Ja, men hvordan retter jeg det? Jeg kan jo ikke komme ind i spillet..

Annuller spørgsmålet
Fra : Hemmingsen69

Dato : 14-01-06 19:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål