/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad er mit eget mobilnummer
Fra : Kloffer
Vist : 15877 gange
100 point
Dato : 24-06-05 01:38

Jeg har en Nokia 3310. Pengene er løbet ud og jeg har glemt mit eget nummer.
Hvordan finder jeg det ?

Vh Kloffer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-05 01:59

Hvad med at skrive en email til en bekendt der osse kender dit tlf. nummer? Jep det er ikke let at huske sit eget tlf nummer!

Kommentar
Fra : Kloffer

Dato : 24-06-05 02:01

For nemt. Jeg har ikke brugt den i lang tid.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-05 02:08

mobilselskabet må da ha et gratisnummer du kan ringe til? Du er sikkert ikke den første det er hændt for!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-05 02:10

Hvad er det for et mobilselskab?

Kommentar
Fra : Kloffer

Dato : 24-06-05 02:16

Jeg kan sikkert få det hos mixit.dk, men jeg troede man kunne finde det et sted på mobilen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-05 02:19

Jeg har en 3410 som er meget tilsvarende din! Der findes det ikke! Måske findes det på simkortet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-05 02:21

Eller prøv at slå dig selv og på degulesider eller krak?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-06-05 07:20

Du må have nogen papirer på mobilen, hvad enten det er en taletids eller et abonnement.
Så kan du se det derpå.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-05 08:16

Hvis du fra start selv har tastet det ind så findes det i "tefefonbog" "egne numre"
Hvis ikke må du have fat i den sidste du sendte en sms til.
Hvis nummeret er blevet brugt så lidt at ingen ringer til dig kan det vel også være ligegyldigt om du skifter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-05 08:19

Det er jo simkortet som har nummeret.
Fyld noget taletid på og ring til en ven - nu kan vennen ringe tilbage.
På den anden side er det også spild af penge, for hvis du ikke kender nogen som har dit nummer..................kan det jo være ligemeget.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 24-06-05 08:38

Køb et nyt simkort med nummer og taletid.
mvh
qfha

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 24-06-05 09:23

kan du ikke slå op dig selv op på de gule sider: www.dgs.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-05 09:51

det står under eget nummer - men har du ikke mulighed for at se det så kan din operatør sende dig det hvis det har været udeladt !!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-05 10:19

ps - hvis det er et taletidskort kan det være stort set umuligt at finde andre veje end gennem bekendte og hvem der nu ellers kan huske det

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 24-06-05 10:41

Der er et nummer på dit smikort - dette nummer kan dit telefonselskab se.
Dette nummer er paret med dit telefonnummer.
Så det er ikke noget problem.
De skal bare have det nummer oplyst, så får du dit nummer.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-06-05 11:53

Hmm har du aldrig sendt en sms til dig selv, eller kender du en eller anden, som du har ringet/sms'et til fra det nummer, er det jo bare at spørge.

Ellers som en anden siger, da du har købt telefonen, der fulgte sådan en lille seddel med, hvor pin 1 og 2, plus dit telefonnummer står på.

Jeg kender godt til, at have det gjort væk. Men er der ikke bare en lille smule tilbage på dit kort, så du evt bare kan ringe op, uden opkaldet bliver besvaret, til en eller anden du kender, eller sende en sms til en ?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-06-05 14:15

Hmmm.. Da jeg havde en 3310, mindes jeg at man kunne trykke 1# - og så poppede ens eget nummer op i dispayet.. Måske husker jeg galt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-05 14:19

Nix - Det er det sidste nummer du har ringet til der popper op.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 24-06-05 15:08

Gør som NielsPT og refi skriver og spørg ham/hende du har ringet op til, hvad dit nummer er !

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-06-05 15:30

send en sms det er det næmeste også hvis du har hemligt nummer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-05 18:31

Benjamin.hansen 24-06-05 10:41 har fuldstændig ret

Godkendelse af svar
Fra : Kloffer

Dato : 25-06-05 11:56

Tak for svaret Benjamin.Hansen.