/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
køb cs 1.6
Fra : etdye
Vist : 924 gange
50 point
Dato : 22-06-05 18:46

vilket HL eller CS spil skal jeg køb for at få en cd key til CS 1.6 (skal bruge til at spille over steam)

har set at der er en HL "pakke" der hedder Half-life bestseller er det evt. sådan en jeg skal havde fat i???????

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 22-06-05 19:00

"pakke" - Angående prisen, vil det komme an på hvor mange spil der er i den pakke, hvor mange du vil spille af dem der er i pakken. Hvis du udelukkende vil spille CS via Steam, så er den bedste løsning nok at købe
"Counter-Strike: Condition Zero", I hvert fald kunne jeg, da jeg installerede det for en af mine venner, også installere det almindelige Counter-Strike på hans maskine via Steam. CZ er jo også en fortsættelse/et addon til CS.

Hvis "pakken" overstiger prisen som du kan finde på "Counter-Strike: Condition Zero" ville jeg mene at "Counter-Strike: Condition Zero" er det bedste valg for dig, hvis du ikke har behov for andre spil i "pakken".

http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=33950
85,- kroner på nuværende tidspunkt. Kan næppe gøres billigere ved at købe "pakken", eller? :)

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 22-06-05 19:37

jo det kan godt gøres billiger http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=33269 for half life bestseller koster kun 70 kr og jeg er ikke interseret i condition zero jeg vil bare vide hvad for en "pakke" jeg kan bruge til at spille cs 1.6 over steam.prisen er ikke så vigtig,

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 22-06-05 23:13

skalbare købe HL så har du steam og den key gir dig lov til og hente CS1,6

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 22-06-05 23:26

ok kan half life bestseller bruges

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 50 point
Dato : 22-06-05 23:42

Ja det er bare helt almindeligt halflife 1, som sælges i forbindelse med en serie af bestseller-spil...

Godkendelse af svar
Fra : etdye

Dato : 22-06-05 23:44

Tak for svaret Karl_Smart.

og tak til alle jeg andre der har skrevet

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 23-06-05 01:53

Det er ingen problem da...