/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Memory Stick PRO duo
Fra : Mike87
Vist : 280 gange
200 point
Dato : 22-06-05 00:17

Hej!

Nu har jeg investeret mig i et dyrt Memory Stick PRO duo kort til min tlf, jeg har en SonyEricsson K750i, men det er somom min mobil ikke kan finde kortet, den skriver at intet kort er isat... hvorfor det? kortet er fuldstændig magen til det gamle der sad i bare større.. og kortet er heller ikke for stort til at telefonen kan klare det... skal man gøre noget med kortet inden brug eller sådan noget??

Håber meget på at I kan hjælpe, da det er meget surt at have brugt så mange penge på noget som man ikke kan bruge alligevel!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-05 08:42

Jeg kender intet til telefoner.
Men hvis du har en kortlæser, kunne du måske se forskellen.
Til brug i comp skal disse kort gøres klar til brug først.
Men det er rent gætteværk med hensyn til tlf.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 22-06-05 08:54

Eyvind -->

Skal de det?? je gbruger da mine Memory Stick PRO duo uden klargøring i såvel PC som kamera

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-05 09:02

Backtee
Det gør jeg også - men der kan jo gå kludder i partitionsoplysningerne.
Jeg formaterer altid mine CF-kort i mit camera først - og bruger dem så til alt mulig andet.

Kommentar
Fra : Mike87

Dato : 22-06-05 09:41

ja, og jeg vil bare gerne have et svar på MIT spørgsmål??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-05 09:49

Ja det forstår jeg godt - men det er faktisk dit spørgsmål der tales om.
Nemlig hukommelseskort og de problemer der til tider er med dem.
Men jeg hopper af her og vi må håbe der kommer en forbi som ved præcis hvad der er galt med dit kort.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 10:09

Det eneste du ikke må er at formatere det i komputeren - så kan det ikke bruges i telefonen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 10:11

Det kunne jo også være kortet er defekt - har du ikke mulighed for at prøve det i noget andet f.eks din komputer.
Men husk du må ikke formatere det der.

Kommentar
Fra : Mike87

Dato : 22-06-05 10:27

jo jo har prøvet det, har jo overført data til det osv..! men ingen formateringer!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 10:33

Hvor stort er kortet (Gb)

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 22-06-05 12:29

jeg kan formatere kortet med min fon også sony kan du ikke det det? kan være det hjælper eller kan den ikke når den ikke rigtig kan finde den så er det vel bare at bytte den