/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Søgning på nettet?
Fra : Fynboerne
Vist : 685 gange
20 point
Dato : 21-06-05 19:55

Jeg skal søge efter læhegn til terasse, men får mange hjemmesider jeg ikke kan bruge.
Hvad skal jeg skrive, for at finde de hjemmesider, der handler med læhegn?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 19:58

salg af læhegn

eller

byggemarkeder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 20:04
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 21:32
Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 22-06-05 08:58

prøv på WWW.krak.dk og så under brancher og skriv byggemarkeder, læhegn, hegn, trælast - på denne side kan du også søge lokalt.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 26-06-05 17:49

Tak for svarene, men kan ikke bruge nogen af dem til noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 17:53

Så må du formulere dit spørgsmål lidt bedre.

Der er jo ingen der kan gætte sig til hvad du søger og alt du har fået er sider om læhegn.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-06-05 17:57
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 18:03

Hæ hæ merit - fejllink fra kandu - det er det forkerte spørgsmål og har ikke meget med læhegn at gøre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-06-05 18:36

oooooooops kravler lige under tastaturet igen

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 27-06-05 16:16

Jeg søger efter en måde, at søge efter læhegn/raftehegn.
Jeg mener at der er noget med, at jeg kan sætte nogle tegn mellem ordene, så jeg ikke får alverdens hjemmesider, men kun dem om salg af lægegn
Jeg skal bruge et flethegn til terasse og søger de forhandler på Fyn der handler med dem, eller dem der produkserer dem.
Jeg ved godt at byggemarkeder har dem, men de kører med samme forhandler og jeg vil se, hvor mange slags flethegn der findes.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 27-06-05 16:22

Du kan søge på "læhegn flethegn fyn producenter" osv.
Du skriver bare de ord du vil have med.
Du kan også gå i avanceret søgning og fortælle søgemaskinen at du KUN vil have de sider der indeholder bestemte ord eller de ikke må indeholde bestemte ord.
Alt det kan du se i avanceret søgning.
Hvilken søgemaskine bruger du. (google eller yahoo eller andet)

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 27-06-05 19:42

Jeg bruger googel som søgemaskine.

Jeg siger tak for hjælpen, vil kikke på det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-05 19:46

Google har avanceret søgning....

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 15-01-06 10:56

Tak for svaret refi.
Tak, er med tiden blevet lidt klogere på det med at søge på nettet.