/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Nyt Grafikkort til en dell Dimension 820~
Fra : smeden123
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 21-06-05 09:52

Jeg vil gerne opgradere mit grafik kort ( Nuværende 128 mb ) til 256.
Det i sig selv burde jo ikke være noget problem, har snakket med dell. De sagde at den kun kunne køre 2 x agp, hvad er nu det for noget?
Når jeg kigger på edbpriser f.esk så er de alle med 8x agp. Vil jeg kunne bruge et sådan kort? Har de største problemer med BF2 så nu skal det altså være.
Kom gerne med forslag til de grafikkort I syntes jeg skal bruge kr på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 10:09

agp = De fleste computere har en såkaldt AGP-bus (Accelereret Grafik Port), som udelukkende overfører grafikdata. Et ganske almindeligt grafikkort benytter PCI porten, men AGP betyder, at du kan arbejde med krævende detaljer uden, at grafikken hakker.

du skal være opmærksom på at de virkelig passer til din pc

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 21-06-05 10:13

Ja det er også det som er mit problem, vil ikke købe et kort som så ikke virker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 10:30

hvad er det galt med dit nuværende kort ????

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 21-06-05 10:33

Det er ikke godt nok til f.esk BT 2, har hentet demoen, den går bare i sort! Har læst mig frem til at det er grafikkortet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 10:39

ok dit kort skal kunne bære tung grafik - kig på ATI radeon serien - 9800 er rigtig godt - hvis din pc kan bruge det
blot et forslag

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 21-06-05 10:42

Har lige skrevet til Dell, så må vi lige se hvad de har af forslag.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 17:15

BT 2?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 17:16

ok du mener Battlefield 2! Tvivler på din PC overhoved kan køre det her er systemkravene
http://forums.gamespace.net.au/showthread.php?t=4321

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 21:19

tedd - det kan der være noget om - men det er "kun demoen" der lige er tale om
Har set BT2 køre med lige under de systemkrav - og det gik fint hvis man ikke havde andet åbnet.