/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
reservedele/sliddele
Fra : kuurd
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 18-06-05 00:50

hvor køber man reservedele/sliddele såsom kobling bremser osv billigst til en suzuki gsx750f.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-06-05 01:07

Det er næsten ligemeget hvor du køber det (hvis det er hos forhandlere her i landet), for de fleste steder er der enhedspriser på reservedelene.
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men der er 100 forhandlere fordelt i hele landet, der udgiver et stort katalog hvert år, kaldet MCnøglen, og de har noget af det jeg synes er billigst.

mvh dova

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-06-05 01:21

Der er billige forhandlere "i Tyskland" der har forretninger i DK, har du ikke en lokal MC club, der kan hjælpe, ellers vil jeg gerne vende tilbage med en forhandler eller???? der kan sende dig dem fra Tyskland, men det koster fragt, moms, ? bankgebyr, og så er der egentlig ingen besparelse.
Men er det kun belægningen på disse, der er galt med, kan jeg STÆRKT anbefale Norjysk Kopling, der kan du vente, mens de laver det, og FÅ en RIMELIG pris...........

Kommentar
Fra : Need4Speed

Dato : 18-06-05 08:45

Hej!

Reservedele fåes stort set overalt i forskellige prislag. Umiddelbart vil jeg foreslå dig at farte ned til den nærmeste mc-forhandler og afhente danmarks største mc-katalog....MC-Nøglen. Det udgives af MAX MC IMPORT A/S som er DK´s største på det felt. Her kan du i ro og mag finde de stumper du skal bruge med reservedels-nummer, pris osv. De gør f.eks. meget i Vesrah som er et aldeles udemærket fabrikat (har selv rigtig gode erfaringer med det) til en fornuftig pris og eftersom de har 98 forhandlere landet over skulle du gerne kunne finde en tæt på dig.
Det er dog primært standard stumper de handler med, så hvis du er ude efter lidt mere specielle ting må du på surfetur
Her er et par muligheder: www.kjmotorcykler.dk (rigtig god!) www.krogmc.dk www.sayjes.dk www.sydfynmcservice.dk...
En mulighed i tyskland til specielt dæk er www.reifenversand.de

God fornøjelse!

Mvh
Need4Speed

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 18-06-05 11:12

Forhandler!!

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 20-06-05 12:07

Jeg ved ikke hvorvidt du er medlem af en (Suzuki) mc/mærke-klub, men herigennem er der ofte nogle gode kontakter til firmaer i ind-og udland. I Norton-klubben har vi eksempelvis fået lavet nogle gode aftaler for vores medlemmer med nogle af de firmaer som har reservedele og andet mc-relateret udstyr.
Så prøv evt. at få kontaktet dig en sådan klub.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : allano33

Dato : 26-06-05 23:45

Du kan osse prøve www.louis.de
Mvh
Allan Olsen