/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Bryllupsinvitation
Fra : bublebee
Vist : 15374 gange
50 point
Dato : 17-06-05 18:53

Vi skal til at udsende vores bryllupsinvitationer. Men hvad skriver man lige i dem?

Nogen der har nogle forslag. Vi har lavet forside og bagside. Men der skal jo også en invitations tekst inden i.

Kom med nogle gode forslag ;)

Mvh Jane

Kommentar
Fra : kirsten_merrild

Dato : 17-06-05 19:47

Du kan skrive:
"Nu vil vi være èt kød" (det står i bibelen, at mand og kone bliver èt kød, - og så kan du lave en foto-kloning af dig og din mand/kone, hvor halvdelen (op, ned eller højre, venstre) er den ene og halvdelen den anden af Jer.
"Præsten vil udgyde den hellige olie over vore hoveder og velsigne vores beslutning i den og den kirke, kl ditten eller datten
Vi har brug for kærlig støtte og vidner, så vi efterfølgende ikke blot tror, det altsammen var en drøm, så kom og støt op om os. Medbring ris og også gerne ros."

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 17-06-05 23:28

Tjah, jeg har brugt en stor del af mit liv på at lave festsange, invitationer og taler. Nu skriver du ikke hvornår det skal bruges, men mail dit forslag til hansilog@mail.dk så finder vi garanteret ud af noget. Så kan vi jo også lige maile sammen

Accepteret svar
Fra : Mette117

Modtaget 50 point
Dato : 18-06-05 02:37

Hejsa!

Jeg ved ikke lige hvordan I er men det kunne være en ide at skrive teksten som et eventyr altså noget i stil med.... Der var engang for længe siden hvor en ung mand og en ung kvinde mødte hinanden...osv.

Var det eventuelt noget?

Mange hilsner og held og lykke med projektet

Mette117

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-08-05 19:19

Hej alle. vi fandt selv en god tekst. Men tak alligevel

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 24-08-05 19:22

Tak for svaret Mette117.

Vi brugte din ide lidt :)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-10-05 13:08

vi skrev:

Efter lang tids venten fra y´s side, har x nu fundet modet frem og fået stillet Spørgsmålet.
Derfor skal vi endelig giftes og ønsker derfor at -------------- vil komme og fejre denne specielle dag med os.
I kirke skal vi selvfølgelig og tidspunktet er: x kirke kl .....
Efter vielsen er der fest på ..........

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-10-05 13:09

Herefter var min dejlige mand super kreativ og læavede os et monogram som vi så satte på invitation, kuverter, menukort, bordkort mm.
Dette fik vi så lavet i et segl også og forsejlede vores kuverter med denne.

Super flot.