/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lær at spille guitar ?
Fra : Anjaaa
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 17-06-05 12:56

hvis man skulle lærer at spille guitar ordenligt, noget der er let at forstå, hvilken side skulle jeg så gå ind på? (:

Accepteret svar
Fra : coincident

Modtaget 60 point
Dato : 17-06-05 12:58
Kommentar
Fra : ampere

Dato : 17-06-05 15:09

Du kan også se hvad der er af tilbud i din kommune mht. undervisning for børn, unge og voksne.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-06-05 16:13

          Sponsorerede links
"Lær at spille guitar
- med Ole Kibsgaard" DVD
Kun DKK 199,- hos Gaffa Shop
shop.gaffa.dk

- Guitar - ThinkQuest - 2001
Før man kan gå i gang med at spille guitar, skal man jo have en. Hvis du ikke kan låne en af ... Det er også her, du kan læse, hvad de er for nogle. Lær det!
www2001168.thinkquest.dk/kursus.htm - 13k - Cached - Lignende sider

Guitaren.dk
Lær at spille GUITAR med Ole Kibsgaard. Guitar DVD/VHS - ”privat undervisning” med guitaristen fra Shu-bi-dua. Udkommer mandag den 25. august. ...
www.guitaren.dk/artikel.asp?kategori=analyse&id=25 - 17k - Cached - Lignende sider

E-boghandel.dk - Film: Lær At Spille Guitar Med Ole Kibsgaard
Lær At Spille Guitar Med Ole Kibsgaard - Lær At Spille Guitar Med Ole ... For dig der skal begynde - og dig der gerne vil i gang med at spille igen! ...
www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=592705 - 31k - Cached - Lignende sider

E-boghandel.dk - Musik: Lær at spille Guitar af Ole Kibsgaard
LÆR AT SPILLE GUITAR. Lær at spille Guitar af Ole Kibsgaard. Pris:, DKK 199,95. Levering:, 1-8 hverdage. Format:, DVD. Udgivet af:, Gamle GDC nr. ...

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 19-06-05 23:48

Hej..

Jeg vil nok anbefale dig at købe / låne en bog.. Du kan evt. spørge på bibloteket, alt efter hvad det er for noget du vil lære og spille..

Mangler du en god/billig begynder guitar: TLF: 28689998

Mvh Simon

Godkendelse af svar
Fra : Anjaaa

Dato : 21-06-05 00:25

Tak for svaret coincident. :)

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 21-06-05 04:26

smiler... det var så lidt!
Du kan altid spørge... coincident86@hotmail.com

Kommentar
Fra : coincident