/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Geforce 4 mx 460 (forældet??)
Fra : Sorenk
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 16-06-05 21:51

Jeg har en 1800xp med 256ram og et Geforce 4 mx 460 grafikkort, har lige købt
brothers in arms spillet men det vil ikke køre, i manualen står der " Geforce 4 mx not supported " kan det være rigtigt at jeg skal have nyt grf kort allerede?? de anbefaler derudover 2,5 ghz processor og 1gb ram, så snakker vi ny comp her??
PFT SorenK

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-05 22:38

Måskw kan det køre det men du skal i nd omkring downlods på nvisea.com

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 16-06-05 22:48

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

så skal du vælge i den første rubrik graphics driver og i den næste rubrik skal du vælge geforce and tnt2 og i sidste rubrik skal du så vælge det styresystem du har

har selv geforce 4 mx 440 128mb ram
og jeg kan køre alle de spil jeg har + san andreas som lige er udkommet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-05 02:19

Eller indlægge agp motherboard driveren! Lyder lidt underligt at grafikkortet ikke er supporteret!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-06-05 12:49

Geforce 4 mx 460 grafikkort understøttes ikke i spillet brothers in arms.
Men det er underligt, jeg syntes jeg skrev en lang redegørelse til dig i går kl 10, men den er væk nu?, er det fordi du har oprettet samme spørgsmål 2 gange.?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sorenk

Dato : 17-06-05 23:32

Hej Palle.. nej jeg har ikke oprettet det 2 gange, jeg har hentet de sidste nye nvida drivere, men det er stadig det samme, nu er det også kun et 64mb kort, det er måske derfor. Havde du nogle goe' ideer ellers??

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-05 00:53

http://reviewoutpost.com/gamehq/hq/01037/gamehq.htm
The problems with the MX series is that it won't support pixel shader
Dit kort er udemærket jeg har det samme i en maskine, og et 440 i en anden.
De klarer næsten alle spil, selvom det er billige kort, men de klarer altså ikke lige netop, brothers in arms.
Spiludvikleren af brothers in arms, skriver også lige netop at spillet ikke understøtter MX serien, desværre.
Så der er kun 2 muligheder
1. Smid kortet væk
2. Smid brothers in arms væk
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Sorenk

Dato : 18-06-05 07:33

Tak for svaret pallebhansen. jeg må jo så ud og købe et nyt